توسعه برند پلاس

عرفان شیرزاده مقدم: کیفیت همواره در اولویت است؛ چالش‌های جدید بازار یراق‌آلات

در حین بحران‌های اقتصادی و افزایش نرخ‌ها، عرفان شیرزاده مقدم، مدیرعامل گروه صنعتی نوین یراق‌آلات، بر اهمیت کیفیت محصولات و معرفی برند در جذب مشتریان تأکید کرد. او از تجربیات خود در نمایشگاه‌های اخیر و چالش‌های روز افزون در جذب مخاطب صحبت کرد.

به گزارش توسعه برند- صدیقه صادقی؛ عرفان شیرزاده مقدم، مدیرعامل گروه صنعتی نوین یراق‌آلات ساختمانی و دستگیره‌های درب و کابینت، در گفتگویی با ما ضمن بررسی وضعیت کنونی بازار، اظهار داشت که نمایشگاه‌های امسال همچنان با کاهش مخاطب مواجه بوده‌اند. او گفت: «متأسفانه طبق روال دو سه سال اخیر، با ریزش سنگین مشتریان به دلیل شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها روبرو هستیم.»

شیرزاده مقدم با اشاره به اینکه شرکت نوین کاران مبنای اصلی خود را بر تولید محصولات اقتصادی و با کیفیت بالا پایه‌گذاری کرده است، اضافه کرد: «متأسفانه این تصمیمات نتوانسته‌اند تأثیر مثبتی در جذب مشتریان داشته باشند. حضور در نمایشگاه‌ها بر اساس اصل بنیادی معرفی برند می‌تواند تأثیر مثبت زیادی در آشنایی مخاطبان با محصولات ما داشته باشد.»

او همچنین به نقش کیفیت در جذب مشتریان اشاره کرد و تأکید نمود که کیفیت اصلی‌ترین عامل جذب مخاطب است: «کیفیت دائماً مورد توجه مشتریان است و بهترین هدف برای هر واحد تولیدی یا خدماتی محسوب می‌شود.»

مدیرعامل نوین یراق‌آلات افزود: «با توجه به شرایط کنونی کشور و افزایش نرخ ارز، فرصت‌های خوبی برای صادرات به کشورهای همسایه و اروپا وجود دارد، اما این مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و حمایت از جانب نهادهای دولتی است.»

شیرزاده مقدم یادآور شد که ایران در زمینه تولید یراق‌آلات مخصوصاً دستگیره‌ها از کشورهایی مانند اروپایی پیشتاز است: «مطمئناً اگر موانع فعلی برداشته شود، ما می‌توانیم به سرعت محصولات خود را نه تنها در منطقه غرب آسیا، بلکه حتی به بازارهای اروپایی نیز صادر کنیم.»

او همچنین به مسائل زیست‌محیطی اشاره کرد و گفت: «مسائل زیست‌محیطی در اروپا به شدت سختگیرانه است و این می‌تواند به عنوان یک مزیت برای تولیدات ما در ایران عمل کند. ما باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم.»

در پایان این گفتگو، عرفان شیرزاده مقدم با ابراز امیدواری برای آینده‌ای روشن، برای ایران آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا