برندهای ایرانی

شایا ایرانسل؛ برند پیشرو برون‌سپاری و تحول دیجیتال در صنعت برق ایران

شایا، بازوی تخصصی ایرانسل در حوزه برون‌سپاری و ارائه خدمات مراکز ارتباط، با ورود به بازار صنعت برق و راه‌اندازی مدیریت مرکز ارتباط توزیع برق مشهد، جایگاه خود را به عنوان برند تحول‌آفرین این اکوسیستم تثبیت کرد. این اقدام پس از موفقیت در پروژه مرکز تماس اصفهان، نشان‌دهنده قدرت شایا در توسعه فناوری‌های نوین، ارتقای سطح خدمات مشتریان و پیشبرد تحول دیجیتال در صنایع زیرساختی ایران است؛ حرکتی که موقعیت برند ایرانسل را به عنوان شریک قابل اعتماد و نوآور در حوزه تحول دیجیتال و خدمات سازمانی ارتقاء می‌بخشد.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی ایرانسل، شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل (شایا) به عنوان بازوی اجرایی ایرانسل در حوزه تجاری‌سازی فرایندها و ظرفیت‌های دیجیتال، در ادامه مسیر توسعه خدمات خود، پس از اجرای موفق پروژه مرکز ارتباط شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان، همکاری جدیدی را به عنوان مدیریت عملیات مرکز ارتباط شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد آغاز کرده است.

این همکاری، در اسفندماه ۱۴۰۳ با انعقاد قرارداد رسمی آغاز شد و فاز نخست اجرای آن، در خرداد ۱۴۰۴ به مرحله عملیاتی رسید.

شایا از سال ۱۴۰۱، مدیریت مرکز ارتباط شرکت توزیع برق استان اصفهان را برعهده دارد، در این مدت نقش مؤثری در بهبود فرایندهای ارتباطی، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکان ایفا کرده است. تجربه موفق این پروژه، زمینه‌ساز گسترش همکاری با سایر شرکت‌های صنعت برق کشور از جمله شرکت توزیع نیروی برق مشهد شد.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

پروژه جدید نیز در راستای راهبرد شایا برای اجرای برون‌سپاری فرایندهای سازمانی، با تکیه بر زیرساخت‌های پیشرفته و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ایرانسل اجرا شده و با هدف ارتقای سطح خدمات، تسریع پاسخگویی و بهبود تجربه مشتریان در حال پیاده‌سازی است.

شایا با برخورداری از دانش تخصصی، تیم مجرب و راهکارهای جامع، علاوه بر مدیریت مراکز ارتباط، خدمات متنوعی از جمله پشتیبانی فنی، مدیریت ارتباط با مشتریان، پردازش داده‌ها و سایر فرایندهای عملیاتی را به سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف ارائه می‌دهد. این سرویس، به عنوان یکی از ارکان زیست‌بوم دیجیتال ایرانسل، نقشی کلیدی در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور داشته و گامی مهم در مسیر تحقق تحول دیجیتال در صنایع مختلف به شمار می‌رود.

شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل (شایا) به عنوان بازوی اجرایی ایرانسل در حوزه تجاری‌سازی فرایندها و ظرفیت‌های دیجیتال، در حوزه‌های کاری متفاوت و بالقوه‌ای فعالیت می‌کند. ارائه خدمات رسمی شایا به دیگر سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در قالب خدمات برون‌سپاری، از حدود دو سال پیش، با تمرکز بر محصول  CCaaS یا  Call Center as a Service، شامل خدماتی از قبیل مرکز ارتباط ورودی، خدمات تماس خروجی، پشتیبانی گفت‌وگوی بر خط و پشتیبانی شبکه‌های اجتماعی، آغاز شد و در این مدت، علاوه بر ارائه محصولات ذکر شده و با هدف توسعه سبد محصولات قابل ارائه، خدماتی از جمله توسعه نرم‌افزار، به سبد محصولات شایا، اضافه شده است.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا