سرویس ویدیویی «بازار» آغاز به کار کرد؛ دسترسی کاربران به فیلم و سریالهای روز

اپلیکیشن بازار با راهاندازی سرویس تماشای آنلاین ویدیو، امکان دسترسی کاربران به مجموعهای متنوع از فیلمها و سریالهای ایرانی و خارجی را فراهم کرد. این سرویس تازه، گامی جدید در جهت توسعه خدمات محتوایی و پاسخ به نیاز رو به رشد کاربران بازار به سرگرمی و تماشای آنلاین است.
به گزارش توسعه برند؛ این سرویس رایگان هماکنون در دسترس ۹۵ درصد از کاربرانی قرار گرفته که از جدیدترین نسخه بازار (۲۴.۶) استفاده میکنند. با راهاندازی این سرویس، کاربران میتوانند در اپلیکیشن بازار محتواهای ویدیویی همچون فیلم و سریال را از محصولاتِ تامینکنندههای مختلف تماشا کنند.
صفحه ویدیو بازار دارای بخشهای سریالهای پرطرفدار ایرانی و خارجی، فیلمهای سینمایی در ژانرهای مختلف، انیمیشن و… است. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار محتوای ویدیویی در بازار عرضه شده که بهزودی این محتوا کاملتر خواهد شد.
شهاب خدابخش، مدیرعامل بازار، در ارتباط با اضافه شدن این امکان جدید در بازار گفت: هدف ما تکمیل سبد محتوای دیجیتال برای کاربران است. به همین منظور، با در نظر گرفتن نیاز آنها برای دسترسی سریع به محتوای ویدیویی، این امکان را فراهم کردهایم تا زنجیره ارزش بازار در صنعت سرگرمی کاملتر شود.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
مدیرعامل بازار یادآور میشود که این مجموعه در سال ۱۳۹۷ نیز سرویسی مشابه را با همین هدف راهاندازی کرده بود، اما در نهایت در سال ۱۴۰۰ به دلیل تمرکز بیشتر بر نقش اصلی بازار به عنوان میزبان برنامهها و بازیهای موبایلی در ایران، تصمیم بر توقف این بخش گرفتیم.
به گفته خدابخش، با رفع برخی محدودیتهای پیش روی بازار، این سرویس جدیدبا بهرهگیری از تجربیات گذشته در اختیار کاربران قرار گرفته است.