سایرابات: برند نوآوری مشترک همراه اول و بانک تجارت در قلب بانکداری هوشمند ایرانی

با رونمایی از «سایرابات»، چتبات هوشمند بانک تجارت با همکاری استراتژیک همراه اول در هفدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت مالی، فصل جدیدی در ارائه خدمات دیجیتال بانکی و تجربه مشتری در ایران آغاز شد. این محصول نوآورانه، که نمادی از همافزایی دو برند بزرگ در حوزه فناوری و مالی است، با بهرهگیری از هوش مصنوعی، نه تنها گامی بلند در مسیر تحول دیجیتال صنعت بانکداری کشور محسوب میشود، بلکه تعهد هر دو مجموعه را به ارتقاء کیفیت زندگی مشتریان از طریق راهحلهای پیشرفته و کارآمد به نمایش میگذارد.
به گزارش توسعه برند به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، این محصول نوآورانه با استفاده از فناوری هوش مصنوعی طراحی شده و گامی در مسیر ارائه خدمات بانکی دیجیتال و ارتقای تجربه مشتریان به شمار می رود.
حسین حجتیزاده، معاون کسب و کار سازمانی همراه اول در این مراسم اظهار کرد: سایرابات با بهره گیری از توانمندی های هوش مصنوعی، گامی مؤثر در راستای تحول دیجیتال در صنعت مالی کشور است. همراه اول با تمرکز بر راهکارهای نوآورانه، به دنبال ارائه راهکارهایی برای بهبود تجربه مشتریان در حوزه های مختلف از جمله بانکداری است.
سیدجواد سجادی، معاون فناوری اطلاعات بانک تجارت نیز عنوان کرد: در فاز اول سایرابات با هدف پاسخگویی هوشمند به نیازهای مشتریان بانک طراحی شده و به راهکاری پیشرو در خدمات بانکی دیجیتال تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه این چت بات تجربه ای سریع، دقیق و تعاملی را در اختیار کاربران قرار می دهد، گفت: در فازهای بعد از ادغام دستیارهای هوش مصنوعی با عامل های هوشمند برای اجرای موثرتر برخی از فرآیندها استفاده می شود.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
این رونمایی روز سه شنبه ۲۰ خرداد در غرفه همراه اول در نمایشگاه برگزار شد و طی آن، قرارداد توسعه سایرابات تا پایان سال ۱۴۰۴ به امضا رسید.
گفتنی است «داتا» یکی از زیرمجموعههای بانک تجارت است و ماموریت دارد، با شناسایی و به کارگیری فناوریهای نو به فرآیند مدیریت، تجزیه و تحلیل و استفاده از داده های کلان در بانک ها کمک کند.