برندهای خارجی

سامسونگ ادز (Samsung Ads) انتصابات جدید خود را اعلام کرد

با اضافه شدن دو مدیر ارشد جدید، این شرکت به دنبال تقویت روابط با آژانس‌های تبلیغاتی و بهینه‌سازی کمپین‌ها در استرالیا، نیوزلند و آسیای جنوب شرقی است.

تیم مدیریت ارشد شرکت سامسونگ ادز (Samsung Ads) با اضافه شدن دو عضو جدید گسترش یافت. لِوی گیلوری (Levi Guillory) به عنوان رئیس حساب‌های استراتژیک آژانس‌ها برای ایالت نیو ساوت ولز (NSW) و نیوزلند منصوب شده و کارلا داوسون (Carla Dawson) به عنوان رئیس بازاریابی استراتژیک برای منطقه استرالیا و نیوزلند (ANZ) و آسیای جنوب شرقی (SEA) به این شرکت پیوسته است.

گیلوری این سمت تازه تأسیس را با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش و پلتفرم‌های استریمینگ پریمیوم در شرکت‌های Foxtel Media و News Corp بر عهده می‌گیرد.

او مستقیماً به ریچارد ویلر (Richard Wheeler)، مدیر فروش سامسونگ ادز، گزارش خواهد داد و مسئولیت تقویت روابط با مجموعه آژانس‌های تبلیغاتی همکار این بخش را برای بهینه‌سازی نتایج کمپین‌ها بر عهده خواهد داشت.

داوسون نیز پس از یک دوره ۱۰ ساله فعالیت در شرکت NBCUniversal به سامسونگ ادز پیوسته است. نقش او در این شرکت بر رشد مشتری، حفظ و تعامل با آنها متمرکز خواهد بود.

این شرکت ادعا می‌کند که پایگاه مشتریانش به صورت سالانه چهار برابر رشد کرده است.

الکس اسپرزِم (Alex Spurzem)، مدیرعامل سامسونگ ادز در آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه، می‌گوید: «رهبری کارلا و لوی نه تنها تیم ما را در مسیر ارائه قابلیت‌های هوشمندانه‌تر برای تبلیغ‌دهندگان تقویت می‌کند، بلکه تضمین می‌کند که کمپین‌های مشتریان ما به بهترین شکل ممکن بهینه‌سازی شوند.»

سامسونگ ادز در استرالیا

بخش سامسونگ ادز در سال ۲۰۱۵ تأسیس و در سال ۲۰۱۹ در استرالیا راه‌اندازی شد. این بخش به عنوان یک افزونه برای کسب‌وکار تولید تلویزیون‌های سامسونگ ایجاد گردید.

این شرکت راهکارهای تبلیغاتی مبتنی بر داده‌های دست اول تلویزیونی (first-party TV data) را ارائه می‌دهد که از میلیون‌ها تلویزیون سامسونگ در استرالیا جمع‌آوری می‌شود.

سامسونگ ادز از فناوری ACR (تشخیص خودکار محتوا) استفاده می‌کند که محتوای رسانه‌ای مانند برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها یا تبلیغات در حال پخش روی دستگاه را شناسایی کرده و از این طریق داده‌ها را در انواع مختلف محتوا، از جمله تلویزیون خطی (linear TV)، سرویس‌های استریم و بازی، جمع‌آوری می‌کند.

این شرکت می‌گوید در مورد تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، کاربرانی که با هر دو گزینه «خدمات تبلیغاتی مبتنی بر علاقه» و «خدمات اطلاعات مشاهده» موافقت کرده‌اند، تاریخچه تماشای تلویزیون آن‌ها جمع‌آوری خواهد شد. این اطلاعات شامل شبکه‌ها، کانال‌ها، وب‌سایت‌های بازدید شده و برنامه‌های تماشا شده، و همچنین مدت زمان صرف شده برای تماشای آن‌ها می‌شود.

این قابلیت، سامسونگ را به یک بازیگر مهم در بازار تبلیغات تلویزیون‌های متصل (CTV) تبدیل کرده و به آن اجازه می‌دهد تا از داده‌ها برای ارائه راهکارهای تبلیغاتی هدفمند استفاده کند.

در سال ۲۰۲۲، سامسونگ ادز اعلام کرد که داده‌های دست اول خود از تلویزیون‌های هوشمند در استرالیا را با داده‌های مصرف‌کنندگان شرکت Experian ترکیب می‌کند تا به تبلیغ‌دهندگان بینش عمیق‌تری از مخاطبان بدهد.

اقدامات مربوط به حریم خصوصی

سامسونگ ادز می‌گوید به عنوان بخشی از اقدامات حفظ حریم خصوصی، تبلیغات سفارشی‌سازی شده را با استفاده از شناسه‌های دستگاه منحصر به فرد، تصادفی، غیر دائمی و قابل بازنشانی (reset) ارائه می‌دهد. این شناسه‌ها در دستگاه‌های موبایل سامسونگ (مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها) با نام Advertising ID و در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ با نام Personalised Service ID (PSID) شناخته می‌شوند.

کاربران می‌توانند در هر زمان شناسه Advertising ID و PSID خود را بازنشانی کنند. برای محافظت از اطلاعات شخصی، اشخاص ثالثی که قصد ارائه تبلیغات سفارشی از طریق اپلیکیشن‌ها در تلویزیون هوشمند سامسونگ را دارند، از یک نسخه تصادفی‌سازی شده از PSID به نام Tizen Identifier for Advertising استفاده می‌کنند.

سامسونگ می‌گوید این فرآیند تصادفی‌سازی تضمین می‌کند که اشخاص ثالث نمی‌دانند تبلیغات سفارشی به دستگاه مشخص کدام مشتری ارسال می‌شود.

در استرالیا، این شرکت همچنین سرویس تلویزیونی رایگان و مبتنی بر تبلیغ Samsung TV Plus را ارائه می‌دهد که بیش از ۶۵۶۵ کانال شامل برنامه‌های واقع‌نما (Reality TV)، اخبار، فیلم، ورزش، سرگرمی و ژانرهای دیگر را پخش می‌کند.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا