برندهای ایرانی

زمزم همراه مدیران ارشد منابع انسانی HR

شرکت زمزم ایران در همایش «از کار تا درکارتنیدگی» که با حضور مدیران منابع انسانی شرکت‌های معتبر برگزار شد، خوش درخشید.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی زمزم ایران، شرکت زمزم ایران در این مراسم با ارائه محصولات خود از مهمانان پذیرایی کرد و همچنین محصولات جدید خود را به حاضران معرفی و سمپل کرد. این محصولات با استقبال گرم شرکت‌کنندگان در هتل قلب تهران در تاریخ ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۳ مواجه شدند.

در حاشیه این همایش، بسیاری از مدیران نظرات خود را درباره محصولات ملی زمزم بیان کردند که این موضوع نشان‌دهنده توجه و علاقه به تولیدات داخلی و کیفیت آنهاست. حضور فعال زمزم در این همایش، نه تنها به معرفی برند و محصولات جدید کمک کرد، بلکه فرصتی برای ایجاد ارتباطات جدید و تقویت شبکه‌های تجاری فراهم آورد.

گفتنی است، این همایش شامل سه بخش مهم با عناوین «انسان، معنای کار و درکارتنیدگی»، «سازمان، ساختار کار و درکارتنیدگی» و «جامعه، نتایج کار و درکارتنیدگی» بود.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا