کسب و کار

بهترین برند دوربین مدار بسته کدام است؟

پایگاه خبری توسعه برند، دوربین مدار بسته یا همان cctv که مخفف عبارت  closed-circuit television می باشد، سیستمی است امنیتی و محافظتی که با ثبت زنده تصاویر یک محیط به صورت تمام وقت امکان نظارت بدون نیاز به حضور در محیط و کاهش جرم و جنایت را به همراه دارد. در واقع در دنیای امروزی نیاز به وجود انواع دوربین مدار بسته بیشتر از پیش حس می شود چرا که با پیشرفت تکنولوژی که هر روز بشر را با پدیده ای جدید شگفت زده می کند، نیاز به امنیت از اساسی ترین نیاز های بشر امروزی به حساب می آید. دوربین های امنیتی انواع مختلفی داشته که کاربری خاص خود را دارند و توسط برند های داخلی و خارجی بسیاری تولید می شوند. اما در این میان کدام برند دوربین مدار بسته با کیفیت تری را تولید می کند و بهتر است که از کدام برند خرید کنیم. آنچه مشخص میکند یک برد مناسب است یا نه به عوامل زیادی از جمله شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش که ارائه میدهد، کیفیت دوربین، سابقه برند و… بستگی دارد. اما فراموش نکنید که خرید دوربین مدار بسته از برند های متفرقه می تواند خسارات جبران ناپذیری را برایتان به همراه داشته باشد. در ادامه این مطلب برانیم تا بهترین برند های ارائه دهنده دوربین های امنیتی را به شما عزیزان ارائه کنیم.

دوربین مدار بسته برند داهوا

برند داهوا یکی از معروف ترین برند های تولید کننده دوربین مدار بسته است که بی شک یکی از ۱۰ برند برتر سیستم های نظارتی در جهان نیز می باشد. داهوا یک شرکت چینی است که بیش از ۱۵ سال سابقه کار در زمینه تولید انواع دستگاه های ضبط ویدئویی، ستجهیزات سیستم های نظارتی و تولید انواع دوربین مدار بسته  را در کارنامه خود دارد. این برند که کار خود را به صورت رسمی در سال ۲۰۰۲ با تولید DVR های ۸ کاناله آغاز کرد، اکنون به حدی موفق عمل می کند که تنها بخش دیتا سنتر آن از ۴ موسسه تحقیقاتی تشکیل شده است و در ۳۵ کشور جهان از جمله ایران نمایندگی رسمی دارد. شرکت نظارت گستر ایمن، نماینده دوربین مدار بسته داهوا در ایران می باشد.

دوربین مدار بسته برند هایک ویژن

هایک ویژن نیز یکی دیگر از برند های چینی تولید کننده انواع دوربین مدار بسته در جهان است که از محبوبیت جهانی در بازار سیستم های نظارتی برخوردار است. برند هایک ویژن یکی از گسترده ترین شبکه های بازاریابی در صنعت سیستم های امنیتی است که ۶۶ نمایندگی فروش در سرتاسر جهان دارد.  این شرکت محصولاتی بسیار متنوع ای از جمله دوربین مدار بسته ip و آنالوگ، دستگاه ضبط ویدئویی، آیفون تصویری، دوربین بیسیم، کابل شبکه، لوازم جانبی و… را تولید می کند. این شرکت فعالیت خود را در سال ۲۰۰۱ با تولید دوربین و دستگاه ضبط تصویر آغاز کرد و نهایتا در سال ۲۰۱۵ توانست، عنوان پرفروش ترین برند دوربین مدار بسته دنیا را به خود اختصاص دهد.

دوربین مدار بسته ایمو

برند ایمو از زیر مجموع های هلدینگ داهوا است که تنها دوربین مدار بسته وایرلس ب کاربرد خانگی تولید می کند. این دوربین ها که به آنها بیبی کم نیز می گویند، گزینه ای بسیار مناسب است که در هنگام مراقبت از سالمند و کودک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین های ایمو اغلب وایرلس بوده و بدون نیاز به سیم کشی های پیچیده می توان به سادگی و حتی بدون نیاز بهنصاب آنها را نصب نمود. اصلی ترین کاربرد دوربین مدار بسته ایمو خانگی بوده و بیشترین مکانی که در آن از این دوربین ها استفاده میشود، منازل شخصی است. در ساخت این دوربین ها از قابلیت ها هوشمند بسیاری بهره گرفته شده است که مهم ترین آنها: دید درشب هوشمند، قابلیت تشخیص انسان، قابلیت ضد آب بودن، امکان اعلان هشدار، قابلیت ذخیره سازی متنوع و میکروفون داخلی دوربین مدار بسته است.

دوربین مدار بسته رستر

شرکت تولید کننده دوربین مدار بسته رستر، در سال ۲۰۰۰ تحت لیسانس انگلستان تاسیسات و تولیدات خود را در کشور چین آغاز نمود. دپارتمان تحقیق و توسعه(R&D) برای شرکت رستر با هدف نواوری و برداشتن گام های درست تاسیس گردید. شرکت رستر انگلستان تحقیقات در زمینه نوآوری تکنولوژی و اجرای برنامه های کاربردی ساختاری تعبیه شده، کدگذاری/کد شکنی ویدیو و صدا و پروتکل شبکه را دنبال می کند. همه این ها دوربین مدار بسته رستر را در جایگاه برتر در صنایع قرار می دهد و عملکرد عالی محصولات ما را تظمین می کند.

دوربین مدار بسته هایلوک

دوربین مدار بسته هایلوک یکی دیگر از برند های پرطرفدار سیستم های نظارتی است که در چند سال اخیر با وجود جدید بودن این برند، عملکردی عالی از خود در این حوزه به ثبت رسانده است. لازم به ذکر است که های لوک زیر مجموعه ای از برند پرطرفدار هایک ویژن می باشد. از محصولات تولیدی این برند می توان به دوربین توربو HD هایلوک، دوربین مدار بسته تحت شبکه و امنثالهم اشاره نمود. دوربین های هایلوک با بهره گیری از  تکنولوژی شبکه، با بهره گیری از ویژگی های متفاوت توانست نظر اکثر مشتریان علاقمند به سیستم های تحت شبکه  را نیز به خود جلب کند. ویژگی های هوشمند، قابلیت های پردازش تصویر، تشخیص چهره، تشخیص پلاک دوربین مدار بسته و… بخشی از دلایلی است که دوربین هایلوک را هر روز پرطرفدارتر از گذشته می کند. قیمت هایلوک با توجه به کیفیت خوبی که ارائه می کند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا