وب گردی

امام زمان (عج) / ویژگی های ویدیوی تم کودک و نوجوان فراموش شد

نماهنگ «عزیزم مهدی» با حضور محمد غلوم از بحرین، محمد اسدالهی از ایران و حسین خیرالدین از لبنان با همراهی گروه ترانه شمیم ​​یاس از تهران و گروه ترانه فطرس از قم تولید شد. جواد طوسلی تهیه کننده نماهنگ «عظیم مهدی» است و درباره این کمپین و این نماهنگ می گوید: «عظیم مهدی» و کمپینی که در این زمینه شکل می گیرد محصول، ثمره و نتیجه استقبال بسیار خوب است. «عظیم حسین» توسط کودکان، خانواده ها و مردم. این بود. در چند سالی که وارد ژانر مداحی شدیم متوجه شدیم که چه ظرفیت جذابی در حوزه کودک و نوجوان وجود دارد و بر این اساس در ۳-۴ سال گذشته محصولات متنوع و متعددی تولید شده است. تولید شد و خدا را شکر بسیاری از آنها مورد استقبال قرار گرفت و در مدت کوتاهی فراگیر شد.

وی ادامه می دهد: اولین محصول ما «عزیزم حسین یک» یا «مدل رنگی» نام داشت. سپس آثاری مانند «دریای آرامش» تولید شد و سپس «هدیه اسباب بازی» ساخته شد که تا قبل از جشن ۱۰ کیلومتری غدیر اجرا و استقبال خوبی شد. در این کمپین غدیر همه بچه ها اسباب بازی آوردند. سال اول در میدان ولیعصر(عج) مراسم ویژه ای داشتیم. پس از آن در میدان امام حسین (ع) بود که سازه بزرگ اسباب بازی راه اندازی شد و حدود ۱۰ هزار اسباب بازی جمع آوری و در مناطق فقیرنشین کشور توزیع شد. سپس «عظیم حسین ۲» و «بابا رضا» ساخته شد. سپس به کمپین «لحظه دیدار» در ایام اربعین پرداخته شد. کمپین «بیات» هم تولید شد تا به «عزیزم مهدی» که از کمپین «عزیم حسین ۲» بیرون آمد. از آنجایی که استقبال زیادی از آن شد، تصمیم بر آن شد که اثری از حضرت مهدی (عج) در این منطقه خلق شود.

توسلی درباره استقبال از این کمپین می گوید: تاکنون اتفاق خوبی بوده و در فضای مجازی با استقبال خوبی مواجه شده است و با وجود اینکه اثر تازه منتشر شده در بسیاری از مدارس تهران و کشور در حال مطالعه است، اما بچه های زیادی در حال ارسال هستند. ما ویدیوها.» پنجشنبه سوم اسفند ماه به خاطر این کمپین در جمکران تجمع بزرگی داشتیم.

وی درباره روند انتشار آثاری که تولید می شود، تاکید می کند: حوزه کودک و نوجوان یک بخش فراموش شده در کشور است و در ۲-۳ سال اخیر که به طور جدی روی این حوزه تمرکز کرده ایم، نتایج و اتفاقات خوبی به دست آمده است. . ما در ماوا سعی کردیم در این زمینه محصولات مختلفی که هم در داخل و هم در خارج از کشور برای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و اینستاگرام در حال تولید است، جایی پیدا کنیم. فکر می کنم با توجه به تولیدات آثاری که داشته ایم توانسته ایم مخاطب خوب و قابل توجهی پیدا کنیم. از زمانی که محصول منتشر شد و از مردم خواستیم در زمینه نشر بهتر به کمک ما بیایند و آثار فرزندان خود را ارسال کنند، خیلی سریع فیلم هایی از خانواده ها، مساجد و هیئت ها ارسال شد که نشان می داد افرادی که دوست دارند کار کنند و آواز بخوانند. با یکدیگر..

توسلی می گوید: در مجموع به کمپین های قبلی نگاه کنید، سعی کرد روند جدیدی را در حوزه دینی کشور آغاز کند که بحمدالله برکات زیادی داشت. در حال حاضر در کشور ما عزاداری های بسیار بزرگی برای ائمه داریم و به طور کلی جنبه عزاداری از گذشته مرسوم است. همه بر نمازهای هفتگی و توسل های مکرر تأکید کرده اند و این امر بسیار مهم است; اما در قسمت معکوس، یعنی. در اعیاد، جشن ها و تولدها مراسمی وجود داشت که فقط در قالب هیئت برگزار می شد. به همین دلیل آمدیم و در میادین تهران رویداد جدیدی ایجاد کردیم و در قالب جدیدی به نام «کمپین» برای کمک به هیئت ها ابداع شد.

وی ادامه می دهد: مثلا در کمپین مهدی عزیز به بچه ها گفتیم برای امام زمان نامه بنویسند و با خود به جمکران ببرند، به همین دلیل حدود ۷-۸ هزار بادکنک هلیومی کوچک تهیه کردیم که این نامه ها به آنها چسبیده است و یک عدد. فضا فضای تازه ای ایجاد می کند فضای شادی است که درد و درد و جذابیت با نامه ایجاد می شود و ممکن است چنین فضایی را در هیئت ها تجربه نکنند احساس می کنیم جامعه در حال حاضر به مراسم متفاوت و جذاب و با نشاط نیاز دارد که کدام یک از البته احترام به ارزش‌های اسلامی و تفویض در آن و نیز اتفاقی نو و جدید و حفظ چارچوب در آن.

توسلی درباره مراحل تولید نماهنگ «عزیزم مهدی» می گوید: صداگذاری پس از تکمیل محتوا ۲ هفته طول کشید. چون ۳ سرود و دو دسته مداحی بود. خوانندگان لبنانی و بحرینی صدا را در کشور خودشان ضبط کردند و محمد اسداللهی و گروه های سرود هم در استودیوی خودمان ضبط کردند و تنظیم کار و تهیه سازها ۲ الی ۳ روز طول کشید و در کل تا ۱۰ روز طول کشید. برای تهیه صدای کار پیش تولید موزیک ویدیو یک هفته و زمان تولید در قشم ۲ روز به طول انجامید. با در نظر گرفتن موضوع اثر که حضرت مهدی (عج) است، لوکیشن هایی را در صحرا و ساحل قرار داده ایم تا تصویر با شکوه تر شود. از آنجایی که موضوع مهدویت این بود، سعی کردیم از مکان هایی با وسعت زیاد استفاده کنیم که عظمت دارد و آن را به تصویر می کشد.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا