برندهای ایرانی

رونمایی برند دیجی‌پی از «بیمه خانه»؛ راهکاری نوآورانه با پوشش حوادث جنگی برای آرامش خانواده‌ها

با افزایش نگرانی‌های ناشی از شرایط منطقه‌ای و رخدادهای غیرمنتظره، توجه به حفظ امنیت خانه و دارایی‌ها بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. برند دیجی‌پی با همکاری شرکت‌های معتبر بیمه‌گر، محصول جدید و پیشرو خود یعنی «بیمه خانه» را با پوشش ویژه خسارات ناشی از جنگ و شرایط بحرانی معرفی کرده است؛ راهکاری مطمئن برای آسودگی خاطر خانواده‌ها و حفاظت از سرمایه ارزشمند خانه‌ها در بحران‌های پیش‌بینی‌نشده.

به گزارش توسعه برند؛ بیمه خانه با پوشش‌های گسترده، از جمله پوشش رویدادهای خاص مانند درگیری‌های منطقه‌ای، بمباران و بلایای طبیعی، سرویس جدید لاین بیمه دیجی‌پی است.

پوشش‌های جبران خسارت بیمه خانه دیجی‌پی شامل خسارات ناشی از آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار، زلزله، سیل، رانش زمین، طوفان و تگرگ، شکستن شیشه، نشت و ترکیدگی لوله‌ها، هزینه اسکان موقت و پاک‌سازی و پوشش رویدادهای خاص شامل بمباران و شرایط بحرانی مشابه با سقف تعهد تا ۷ میلیارد تومان می‌شود.

چرا بیمه خانه دیجی‌پی؟

در دنیایی که آینده همیشه قابل پیش‌بینی نیست، انتخاب یک بیمه مطمئن می‌تواند تضمینی برای آرامش خیال مردم باشد. کاربران برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید بیمه خانه دیجی‌پی می‌توانند به سوپراپلیکیشن یا وب‌سایت دیجی‌پی مراجعه کنند.

قیمت‌گذاری منعطف این بیمه‌نامه نیز از دیگر دلایل انتخاب آن محسوب می‌شود. هزینه این بیمه‌نامه  کمتر از ۵.۵ میلیون تومان است که امکان پرداخت نقدی و اعتباری به‌صورت ۴قسطه آن نیز وجود دارد.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

از بیمه تجهیزات الکترونیک تا شخص ثالت و خانه

امکان خرید نقدی و قسطی بیمه شخص ثالث و بیمه تجهیزات الکترونیک با تخفیف‌های ویژه در سوپراپلیکیشن دیجی‌پی وجود دارد. به تازگی بیمه خانه با پوشش جنگ نیز به سرویس‌های بیمه دیجی‌پی اضافه شده و به‌زودی امکان خرید قسطی بیمه بدنه نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بیمه تجهیزات الکترونیک در دیجی‌پی تا ۱۰۰ درصد هزینه تعمیرات و ۸۰ درصد هزینه سرقت تجهیزات الکترونیکی را پرداخت می‌کند. دیجی‌پی سال گذشته بیش از ۹ میلیارد تومان در قبال بیمه تجهیزات الکترونیک و دیجیتال به کاربران خسارت پرداخت کرده است. خرید بیمه شخص ثالث از دیجی‌پی نیز سریع و آنلاین بوده و امکان پرداخت قسطی آن با اعتبار تک‌قسطه، ۴قسطه و وام بانکی وجود دارد.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا