برندهای ایرانی

رونمایی امیدبانک سپه از محصول «مساعده»

امیدبانک سپه و تیوانی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند، طی این همکاری از محصول «مساعده» نیز رونمایی شد.

به گزارش توسعه برند به نقل از پیوست، در روز دوم نمایشگاه الکامپ، امید بانک سپه با تیوانی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. تیوانی محصولی از شرکت نویان‌فین‌تک است. محمد محسن صدر مدیرعامل امیدپی در این رویداد از امضای تفاهم‌نامه همکاری با چند شرکت فعال حوزه لندتک و فین‌تک نیز خبر داد.
او با تمرکز بر تحولات جدی در بانک سپه افزود: محصول مساعده در واقع حرکتی برای دسترسی کارمندان به حقوق خود در هر بازه زمانی است و ما توانسته‌ایم با همکاری با شرکت‌های نوآور این حوزه زیرساخت‌های مالی کشور را توسعه دهیم. او در این باره توضیح داد: تیوانی با هدف توانمندسازی آنی کارکنان، سرویسی که در دنیا به عنوان Earned wage access یا Salary on-demand pay شناخته می‌شود را توسعه داده است. محصول «مساعده» به سازمان‌ها کمک می‌کند تا کارکنانشان خارج از چرخه حقوق و دستمزد به بخش یا تمام کارکرد به‌روز خود دسترسی داشته باشند.

او افزود: تیوانی نخستین پلتفرم این حوزه در کشور است که در قالب مدل PaaS (Platform as a Service) امکان ارائه این سرویس را توسط بانک‌های کشور به سازمان‌هایی که نزد آن بانک حقوق و دستمزد ارائه کرده است فراهم می‌کند و در این مسیر طی همکاری امیدبانک با «تیوانی»، بانک سپه به عنوان نخستین بانک ارائه‌دهنده سرویس Earned wage access در کشور موفق شد از این طرح رونمایی کند.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا