رونمایی از سرویس «مقیاس» برای حمایت از رشد فروشگاههای آنلاین

مرتضی شجاعی، مدیر ارشد مارکتینگ لیموهاست، در گفتوگو با پایگاه خبری توسعه برند، با اشاره به رونمایی از سرویس تخصصی «مقیاس» در نمایشگاه اینوتکس، بر اهمیت برونسپاری خدمات زیرساختی برای رشد کسبوکارهای آنلاین و توسعه اکوسیستم تاکید کرد.
به گزارش توسعه برند، لیموهاست به عنوان یکی از برندهای مطرح حوزه هاستینگ و زیرساخت دیجیتال، با هدف ارائه تخصصی خدمات دواپس به کسبوکارها، در نمایشگاه اینوتکس حضور یافته است.
مرتضی شجاعی، مدیر ارشد مارکتینگ لیموهاست، درباره جایگاه این برند گفت: «لیموهاست به عنوان یک ارائهدهنده زیرساخت و خدمات هاست، با تمرکز بر ثبت دامنه و میزبانی فروشگاههای اینترنتی، اکنون میزبان نزدیک به ۶۰ هزار کسبوکار آنلاین است. بسیاری از برندهای معتبر کشور از جمله دیجیکالا، کافهبازار، اسنپ، برخی از سرویسهای خود را نزد لیموهاست میزبانی میکنند.»
شجاعی با اشاره به دلیل حضور لیموهاست در نمایشگاه اینوتکس افزود: «در اینوتکس، ما بهطور خاص از لاین تخصصی دواپس تحت عنوان “مقیاس” رونمایی کردیم؛ سرویسی که به کسبوکارهای فروشگاهی بزرگ کمک میکند خدمات دواپس مورد نیاز خود را بهصورت برونسپاری دریافت کنند. این راهکار به شرکتهایی که توانایی یا صرفه اقتصادی جذب و نگهداری تیم تخصصی دواپس را ندارند، امکان میدهد از خدمات حرفهای لیموهاست استفاده کنند.»
مدیر ارشد مارکتینگ لیموهاست، نمایشگاه امسال را پررونق و جذاب توصیف کرد و گفت: «برندهای مطرح و رقبای کلیدی، همگی حضور فعالی در نمایشگاه دارند و این برای اکوسیستم فناوری کشور فرصت مناسبی ایجاد میکند.»
شجاعی در پایان بر اهمیت همکاری در اکوسیستم تاکید کرد: «لازم نیست همه خدمات به شکل داخلی توسعه داده شوند، میتوان با برونسپاری برخی نیازها، هم به رشد اکوسیستم و هم به افزایش کیفیت خدمات خود کمک کرد. لیموهاست با سرویس مقیاس آماده ارائه خدمات دواپس به کسبوکارها به صورت برونسپاری است.»