برندهای ایرانی

روبیکا: یک قدم جلوتر در دنیای سرگرمی‌های دیجیتال

روبیکا با معرفی نسخه جدید خود، یک بار دیگر نشان داد که در نوآوری پیشرو است. با اضافه شدن بخش اختصاصی فیلم و سریال، این سوپراپلیکیشن به یک پلتفرم جامع برای سرگرمی‌های دیجیتال تبدیل شده است. این به‌روزرسانی نشان‌دهنده‌ی تعهد روبیکا به ارائه بهترین تجربه کاربری به کاربران است.

به گزارش توسعه برند، سرویس پخش فیلم و سریال روبیکا یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های این سوپراپلیکیشن است. روبیکا، در صورت استفاده از اینترنت همراه و ایرانسل، امکان تماشای جدیدترین سریال‌های نمایش خانگی پلتفرم‌های مختلف از جمله «فیلم‌ نت» و «نماوا» را، بدون نیاز به خرید حق اشتراک، به کاربران خود می‌دهد. در حال حاضر سریال‌‌های داریوش، در انتهای شب، شب آهنگی و … در روبیکا در دسترس کاربران است.

در نسخه جدید روبیکا برخی تغییرات دیگر مانند ایجاد انیمیشن حذف پیام در پیام رسان، امکان محدود کردن ذخیره محتوا در کانال‌ها، امکان افزودن سن برای بیوگرافی، امکان بایگانی کردن گفت‌وگوها و متحرک شدن اموجی‌ها اعمال شده‌ است.

شما می‌توانید نسخه جدید سوپراپلیکیشن روبیکا را از طریق سایت Ribika.ir و فروشگاه‌های اندرویدی بازار و مایکت، دانلود و نصب نمایید.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا