برندهای خارجی

رشد فروش برای فولکس‌واگن کاهشی شد

فولکس‌واگن پیش‌بینی کرد رشد فروش در سال ۲۰۲۴ کند خواهد شد و با پیوستن به رقبا نسبت به چشم‌انداز ضعیف اقتصادی، افزایش رقابت و هزینه‌های بالاتر هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه برند به نقل از ایسنا، برترین خودروساز اروپایی که برندهای آن شامل آئودی، فولکس‌واگن و لامبورگینی می‌شود، انتظار دارد فروش آن در سال ۲۰۲۴ تا پنج درصد رشد کند که پس از افزایش ۱۵.۵ درصدی در سال گذشته به ۳۲۲.۳ میلیارد یورو (۳۴۹ میلیارد دلار) رسید. این رشد حاکی از فروش ۳۳۸ میلیارد یورویی در سال ۲۰۲۴ است که بالاتر از برآورد ۳۱۶ میلیاردی تحلیلگران بود.

آرنو آنتلیتز، مدیر مالی فولکس واگن، «چشم‌انداز اقتصادی ضعیف و رقابت شدید» را در سال ۲۰۲۴ می‌بیند، اگرچه این خودروساز برای کل سال اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و به عرضه محصولات جدید اشاره می‌کند. خودروسازان اروپایی تحت فشار رقیب آمریکایی تسلا و همچنین رقبای چینی قرار گرفته‌اند.

طبق گزارش رویترز، سهام فولکس‌واگن منفی شد و به میزان ۷.۱ درصد سقوط کرد و به پایین‌ترین سطح خود در بیش از چهار هفته پس از نتایج سالانه رسید.

پایان

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا