توسعه برند پلاس

دکتر امیرحسین داودیان: پایداری کسب‌وکارها با محصولات هوشمند بانک تجارت در شرایط اقتصادی پرریسک

دکتر امیرحسین داودیان، معاون مدیرعامل بانک تجارت، با تاکید بر جایگاه این بانک به‌عنوان لیدر بازار تامین مالی زنجیره تامین، رسالت بانک تجارت در ارتقای محصولات مالی دیجیتال و پاسخ به نیازهای متنوع صنعت و مصرف‌کننده را تشریح کرد.

به گزارش توسعه برند؛ در رویداد رونمایی سرویس بانکداری شرکتی زیبال، دکتر امیرحسین داودیان معاون مدیرعامل بانک تجارت ضمن تشریح جایگاه این بانک به‌عنوان یکی از پنج بانک بزرگ کشور گفت: «بانک تجارت اکنون رهبر بازار تامین مالی زنجیره تامین است و در سال‌های اخیر نوآوری‌های تاثیرگذاری در معرفی محصولات متنوع این حوزه داشته‌ایم. این محصولات توانسته‌اند به کسب‌وکارهای مختلف حتی در شرایط اقتصادی دشوار برای حفظ پایداری مالی کمک کنند.»

او در ادامه افزود:

«تمرکز کلیدی ما در ریتیل بانکداری به توسعه ابزارهای بانکداری دیجیتال اختصاص یافته تا مشتریان بتوانند به‌صورت لحظه‌ای و آنلاین به سراسر خدمات مالی مورد نیاز خود، به‌ویژه در حوزه تامین مالی، دسترسی پیدا کنند. افزایش دسترسی دیجیتال و توسعه شبکه پذیرندگی، موجب تنوع سرویس‌دهی و پاسخ به نیاز بخش‌های مختلف صنعت از لوازم خانگی تا کالاهای روزمره شده است.»

داودیان درباره حوزه‌های B2B و B2C ادامه داد: «تامین مالی بانک تجارت علاوه بر مشتریان خرد، شبکه گسترده‌ای را از سرشاخه‌های زنجیره‌های ارزش بازار تا شرکت‌های پخش FMCG پوشش داده است و برای هر زنجیره، محصولات اختصاصی مطابق با نیاز هر بخش ارائه شده است. این رویکرد منجر به رشد سهم قابل توجه بانک در اکوسیستم تامین مالی کشور شده است.»

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

وی در ارزیابی چشم‌انداز سال جدید گفت:

«انتظار می‌رود کسب‌وکارها با چالش‌های نقدینگی و محدودیت منابع مالی بیشتری روبرو شوند؛ از این رو ضروری است که شرکت‌ها برنامه مالی‌شان را مبتنی بر محصولات جدید بانکی و ابزارهای تامین مالی زنجیره‌ای تنظیم کنند. در صورت تحقق فرصت‌های اقتصادی و ورود سرمایه‌گذاری خارجی، پتانسیل رشد بازارها و دسترسی به بازارهای جهانی نیز افزایش خواهد یافت.»

 

 

پایان

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا