اقتصادی

دست رد چین به آمریکا

جنرال موتورز برای اولین بار از سال ۲۰۰۹، خودروهای کمتری در چین نسبت به ایالات‌متحده فروخت زیرا مصرف‌کنندگان در بزرگترین بازار خودروی جهان برندهای داخلی را انتخاب می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری توسعه برند، تحویل جنرال موتورز در سال گذشته در چین حدود ۹ درصد کاهش یافت و به ۲.۱ میلیون رسید، در حالی که طبق اعلام شرکت، فروش ایالات‌متحده با ۱۴ درصد افزایش به ۲.۵۹ میلیون رسید.

طبق گزارش بلومبرگ، این خودروساز از سال ۲۰۱۷ در چین افت کرده است و این زمانی بود که ۴.۰۴ میلیون دستگاه خودرو تحویل داد که تقریبا دو برابر مجموع سال گذشته بود.

پایان


منبع

علی عزیزی

من به بررسی و پوشش اخبار مربوط به تجارت کشاورزی، صنعت و وب‌گردی پرداخته و تلاش می‌کنم تا تصویری کامل از این زمینه‌ها ارائه دهم. هدفم این است که تحولات این حوزه‌ها را از طریق تحلیل‌های دقیق و پوشش خبری به مخاطبان منتقل کنم و آنان را در جریان تازه‌ترین اتفاقات قرار دهم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا