اقتصادی

در الکامپ ۱۴۰۳ به شرکت‌های واردکننده توجه بیشتری شود

علی رشیدی خرسند: با توجه به مسئله تحریم‌ها و مشکلات ارزی موجود در کشور، نیاز است تا به دغدغه‌های شرکت‌های واردکننده توجه شود و شرایط مناسبی برای حضور آن‌ها در الکامپ در نظر گرفته شود.

به گزارش توسعه برند به نقل از ستاد اجرایی نمایشگاه الکامپ، شرکت زیگورات در بیست و هفتمین دوره از نمایشگاه الکامپ حضور دارد. درباره حضور این شرکت در نمایشگاه با علی رشیدی خرسند، مدیرعامل مجموعه زیگورات گفت‌وگو کردیم که در ادامه می‌خوانید.

او درباره حضور مجموعه زیگورات گفت: «ما در مجموعه زیگورات برای استقبال از مخاطبان و مشتریان خود برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم. به رسم سال‌های گذشته، برای مشتریان خود در سراسر کشور دعوت‌نامه‌هایی ارسال می‌شود تا با محصولات جدید آشنا شوند. همچنین برای رفع نیازهای آن‌ها، در خصوص مباحث متعددی مشاورهای کارشناسی ارائه می‌شود تا مشتریان زیگورات به بهترین خدمات و سرویس‌ها دست پیدا کنند. در بخش ارزی ما محصولات خود را ارائه می‌کنیم و در بخش ریالی بر مشاوره و خدمات پس از فروش تمرکز داریم».

رشیدی درباره انتظارات مجموعه زیگورات از نمایشگاه الکامپ 1403 گفت: «در قدم اول باید تلاش شود تا مخاطبان و بازدیدکنندگان بیشتری به نمایشگاه جذب شود تا شرکت‌ها بتوانند با گروه‌های مختلف ارتباط بگیرند و محصولات و دستاوردهای خود را عرضه کنند. همچنین باید به شرکت‌های واردکننده توجه بیشتری شود. با توجه به مسئله تحریم‌ها و مشکلات ارزی موجود در کشور، نیاز است تا به دغدغه‌های شرکت‌های واردکننده توجه شود و شرایط مناسبی برای حضور آن‌ها در الکامپ در نظر گرفته شود».

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا