برندهای ایرانی

درخشش برند پست ایران در جهان؛ ارسال مرسولات به ۹۸ کشور با ۱۱۰ مسیر

توسعه کم‌نظیر مسیرهای پستی و همکاری با خطوط هوایی معتبر، برند پست ایران را به جایگاهی فراتر از مرزها رسانده تا امروز، انتخاب نخست ایرانیان برای ارسال امن و سریع باشد.

به گزارش توسعه برند به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با توجه به اینکه پست جمهوری اسلامی ایران عضو شبکه جهانی پستی است، ارسال مرسولات خارجه به تمام مقاصد پر ترافیک و مورد تقاضای فرستندگان در باجه‌های قبول خارجه انجام می‌شود.

در حال حاضر با استفاده از خطوط هوایی داخلی و خارجی و نیز بهره‌مندی از ترانزیت پست کشورها، ارسال مرسولات به ۹۸ کشور از طریق ۱۱۰ مسیر فراهم است.

سال گذشته امکان ارسال مرسولات پستی به دلیل محدودیت‌های پروازهای خارجی، فقط به ۸۴ کشور میسر بود که با فعالیت مجدد برخی خطوط هواپیمایی خارجی و رایزنی با آنها؛ امسال ظرفیت ارسال مرسولات افزایش یافت و ۱۴ مقصد به برنامه رهسپاری مرسولات خارجه افزوده شد.

مابقی مقاصد به دلیل فقدان تقاضا و ترافیک، در راستای مدیریت هزینه در فهرست مسیرهای پروازی قرار نگرفته و در صورت وجود تقاضا، به این لیست اضافه خواهد شد.

استفاده از تمامی ظرفیت‌های شرکت‌های هواپیمایی خارجی فعال در کشور، علاوه بر کاهش مدت سیر مرسولات به مقاصد نهایی، بهره‌مندی از نرخ‌های رقابتی این شرکت‌ها و کاهش هزینه‌های ناشی از حمل هوایی برای حداقل ۵۰ مقصد را به دنبال دارد. این ۵۰ مقصد، حدود ۶۰ درصد ترافیک مرسولات خارجه صادره کشورمان را شامل می‌شود.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا