برندهای خارجی

خودروهای برقی به مقصد نرسید

تحویل‌های گروه فولکس‌واگن با ۱۲ درصد افزایش به ۹.۲۴ میلیون دستگاه خودرو در سال ۲۰۲۳ رسیده است که نشان‌دهنده بهبود فروش پس از همه‌گیری با کاهش تنگناهای زنجیره تامین است.

به گزارش پایگاه خبری توسعه برند، فروش واحدهای این خودروساز پس از شیوع بیماری همه گیر کاهش یافت و در بحبوحه چالش‌های زنجیره تامین از کمبود تراشه تا جنگ در اوکراین، به کمترین میزان ۸.۳ میلیون در سال ۲۰۲۲ از ۹.۳ میلیون در سال ۲۰۲۰ رسید.

فولکس واگن فروش بالاتری را به میزان ۴.۸۷ میلیون خودرو اعلام کرد که هنوز به میزان قابل توجهی پایین‌تر از سطح قبل از همه‌گیری است. این خودروساز اعلام کرد که فروش تمام برقی در گروه فولکس واگن با ۳۵ درصد افزایش به ۰.۷۷ میلیون دستگاه رسیده است، هرچند مدیران اجرایی در ماه‌های اخیر هشدار داده‌اند که تقاضا برای خودروهای برقی آنطور که انتظار می‌رفت توسعه نمی‌یابد.

طبق گزارش رویترز، تحویل خودروهای برقی با باتری در چین، جایی که فولکس واگن با رقبای محلی فقط برقی مبارزه می‌کند، به ۱۹۱ هزار و ۸۰۰ دستگاه رسید، در حالی که فروش کل ۱.۶ درصد رشد کرد و به ۳.۲ میلیون خودرو رسید.

پایان

منبع

علی عزیزی

من به بررسی و پوشش اخبار مربوط به تجارت کشاورزی، صنعت و وب‌گردی پرداخته و تلاش می‌کنم تا تصویری کامل از این زمینه‌ها ارائه دهم. هدفم این است که تحولات این حوزه‌ها را از طریق تحلیل‌های دقیق و پوشش خبری به مخاطبان منتقل کنم و آنان را در جریان تازه‌ترین اتفاقات قرار دهم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا