اقتصادی

در دولت سیزدهم ۴۰۸۰ واحد صنعتی غیرفعال به چرخه تولید بازگشته است

پایگاه خبری توسعه برند به نقل از ایسنا/کرمانشاه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در دولت سیزدهم ۴۰۸۰ واحد صنعتی غیرفعال در کشور احیاء شده و به چرخه تولید بازگشته‌ است.

فرشاد مقیمی، امروز(۲۱ بهمن) در حاشیه افتتاح طرح‌های صنعتی کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با تبریک ایام دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در کل کشور بیش از دو هزار پروژه زیرساختی در حوزه صنعت تعریف شده و در حال اجرا است که ۵۹۷ پروژه آن در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری رسیده است. 

وی افزود: همچنین در این ایام ۲۲۸ واحد صنعتی نیز در سراسر کشور افتتاح شده است. 

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اظهار کرد: در ایام دهه مبارک فجر ۸۶ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشته که یکی از آنها واحد تولید پروفیل کرمانشاه است. 

وی تصریح کرد: همچنین در سالی که به نام «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده، در کل کشور ۴۹۰۰ واحد صنعتی افزایش ظرفیت تولید داشته که سهم کرمانشاه ۴۰ واحد صنعتی بوده است. 

مقیمی یکی از هدفگذاری های دولت در حوزه صنعت را نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی عنوان کرد و گفت: معتقدیم به منظور افزایش بهره وری از سرمایه گذاریهای صورت گرفته باید در بحث نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی تلاش کنیم. 

وی تاکید کرد: نوسازی صنایع و به کارگیری تکنولوژی های جدید به رونق بیشتر تولید، کاهش مصرف انرژی و کاهش آلایندگی واحدهای صنعتی کمک می کند. 

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا