برندهای ایرانی

حضور کرمان موتور در نمایشگاه آفرود ایران مال / معرفی سفیر برند کرمان موتور

هفتمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی سفر، اکوتوریسم، ماجرواجویی، آفرود و کمپینگ در مرداد ماه ۱۴۰۳ در ایران مال با حضور متفاوت کرمان موتور برگزار شد.

به گزارش توسعه برند، هفتمین نمایشگاه آفرود و کمپینگ با عنوان «نمایشگاه سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته» از ۲۲ مرداد الی ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال، با حضور متفاوت کرمان موتور در کنار بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌های تجهیزات آفرود و کمپینگ برگزار شد. این نمایشگاه با مشارکت ۱۹۰ شرکت تأمین‌کننده، واردکننده و تولیدکننده محصولات و تجهیزات کمپینگ و آفرود به‌ عنوان قوی‌ترین نمایشگاه در حوزه سفر و طبیعت‌گردی، مجموعاً ۱۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی ایران‌ مال را به خود اختصاص داد.

رضا بهرام رسما سفیر برند کرمان موتور شد

کرمان موتور همزمان با شروع نمایشگاه کمپینگ و آفرود ۱۴۰۳، رضا بهرام را به عنوان سفیر رسمی برند خود معرفی کرد.
کرمان موتور که با خودرو KMC T8 به بازار خودروهای پیکاپ‌ شکل تازه‌ای بخشید و بیش از ۶۰ درصد از سهم بازار پیکاپ ایران را به خود اختصاص داد؛ اینبار با عرضه T9 قصد دارد سهم بیشتری از بازار پیکاپ ایران را از آن خود کند.
همزمان با ورود T9 به خیابان‌ها، رضا بهرام به عنوان سفیر رسمی کرمان موتور معرفی شد و خودرو تجهیز شده متناسب با سبک زندگی خود را تحویل گرفت. این خودرو، در نمایشگاه آفرود ایران مال برای بازدید کنندگان به نمایش در آمده بود و مورد استقبال بسیاری از آن‌ها قرار گرفت.
کرمان موتور با انتخاب رضا بهرام و کمپین «رویاهاتو از دست نده» به دنبال تشویق مردم به سفر و دنبال کردن رویاهای خود است.

شروع شماره‌گذاری KMC T9 / کرمان موتور، پرچمدار بازار پیکاپ و آفرود سواران

کرمان موتور در آستانه آغاز هفتمین نمایشگاه کمپینگ و آفرود ایران مال، از شروع شماره‌گذاری کی‌ام‌سیT9 خبر داد.
شرکت کرمان موتور که با عرضه کی‌ام‌سی T8 بازار پیکاپ سواران را متحول کرد، در این نمایشگاه با حضور نسل بعدی پیکاپ خود یعنی کی‌ام‌سی T9 حضور متفاوتی را از خود نشان داد. بزرگترین خودروساز خصوصی کشور، KMC T8 را به عنوان پرفروش‌ترین پیکاپ بازار، در سبد محصولات خود دارد.

کرمان موتور با معرفی KMC T9 نسل بعدی پیکاپ پرطرفدار خود، امیدوار است بتواند موفقیت T8 در بازار پیکاپ را با جدیدترین محصول خود ادامه دهد.
خودروی KMC T9 یا همان JAC T9 که نسل بعدی خودروی T8 است، خودرویی است که نسبت به نسل قبلی خود طراحی عضلانی‌تر، با امکانات و تجهیزات بیشتری است. پیش‌بینی می‌شود خودروی T9 با امکانات به‌روز و طراحی جذابی که دارد، همچنین در کنار سفیر برند محبوب خود، بتواند موفقیت نسل قبلی خود در بازار پیکاپ‌های ایران را تکرار کند و به خودروهای پرفروش و محبوب بازار تبدیل شود.

حضور دو نسل متفاوت از پیکاپ‌های کرمان موتور در هفتمین نمایشگاه آفرود، همزمان با معرفی سفیر برند این شرکت و شروع شماره‌گذاری KMC T9 و پایان انتظار خریدران این خودرو، موجب شد کرمان موتور حضور متفاوت و موفقی را از خود نشان دهد.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا