برندهای ایرانی

حضور روبیکا در سومین دوره «رصتا»

سومین دوره نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران، «رصتا» با هدف ایجاد هم‌گرایی و هم‌افزایی و دریافت پیشنهادها و انتقادهای مخاطبان با حضور سوپراپلیکیشن روبیکا و دیگر پلتفرم‌های صوتی و تصویری، برگزار می‌‎شود.

توسعه برند، سرویس تماشای فیلم و سریال روبیکا به تازگی از نسخه اندروید تی‌وی خود رونمایی کرده است. این سرویس امکان تماشای جدیدترین فیلم و سریال‌های پلتفرم‌های فیلم‌نت، نماوا، تماشاخونه، دیدیمون و … را بدون نیاز به خرید اشتراک، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ با مراجعه به شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) از غرفه روبیکا در این نمایشگاه بازدید فرمایند.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا