برندهای ایرانی

جشنواره «قلب ایرانسل‌من»؛ شتاب‌دهنده تجربه کاربری و وفاداری به برند ایرانسل با جوایز ویژه

با آغاز جشنواره تابستانی «قلب ایرانسل‌من»، سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من بار دیگر جایگاه خود را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین برندهای دیجیتال کشور تثبیت می‌کند. این جشنواره با محوریت تعامل، مأموریت‌های متنوع و جایزه ویژه کمک‌هزینه خرید خودرو، در مسیر تقویت وفاداری کاربران و ارتقا تجربه کاربری نقش‌آفرین است.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی ایرانسل، جشنواره قلب ایرانسل‌من با هدف افزایش تعامل کاربران با سوپر اپلیکیشن «ایرانسل‌من» آغاز شده و تا پایان تابستان ۱۴۰۴ ادامه دارد. در این جشنواره، کاربران می‌توانند با انجام مأموریت‌‌های متنوع در سوپر اپلیکیشن «ایرانسل‌من» امتیاز کسب کنند و شانس خود را برای شرکت در قرعه‌کشی بزرگ این رویداد افزایش دهند. جایزه نهایی این جشنواره، یک کمک‌هزینه خرید خودرو به ارزش دو میلیارد تومان است که در پایان جشنواره، به قید قرعه به یکی از شرکت‌کنندگان برتر تعلق می‌گیرد.

برای شرکت در این جشنواره، کاربران باید   نسخه جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من را روی گوشی خود نصب کرده باشند، زیرا از طریق نسخه جدید «ایرانسل‌من» امکان ورود به بخش مأموریت‌‌ها فراهم است. پس از ورود به اپلیکیشن، با ضربه زدن روی گزینه قلب در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی، کاربران وارد صفحه ویژه مأموریت‌‌ها می‌شوند و می‌توانند اطلاعات مربوط به قرعه‌کشی، امتیازهای خود و فهرست مأموریت‌‌ها را مشاهده کنند.

مأموریت‌‌های جشنواره، شامل پرداخت قبض سیم‌کارت، خرید یا ارسال شارژ، خرید بسته اینترنت برای خود یا دیگران، استفاده از قابلیت «تکان شگفت‌انگیز ایرانسل‌من» (بشکن و جایزه ببر!)، ثبت درخواست از اسنپ تاکسی، سفارش از اسنپ فود و اسنپ مارکت، خرید بیمه و همچنین نصب یا به‌روزرسانی اپلیکیشن «ایرانسل‌من» به نسخه ۹ و بالاتر از آن، است. مأموریت‌ نصب نسخه جدید «ایرانسل‌من»، بیشترین امتیاز را در میان مأموریت‌‌ها دارد، اما امتیاز آن تنها یک بار برای هر شماره محاسبه می‌شود و نصب‌های تکراری امتیازی به همراه ندارد.

امتیاز این مأموریت‌ فقط به شماره‌ای تعلق می‌گیرد که در زمان به‌روزرسانی اپلیکیشن، به عنوان شماره فعال در حال استفاده است. برای کسب امتیاز از سایر شماره‌هایی که در حساب «ایرانسل‌من» ثبت شده‌اند، کاربران باید پس از به‌روزرسانی اپلیکیشن، آن شماره‌ها را به عنوان شماره فعال انتخاب کنند یا اپلیکیشن را با آن شماره‌ها روی یک گوشی دیگر نصب و اجرا کنند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

امتیازهای به‌دست‌آمده در جشنواره، به صورت مجزا برای هر شماره نمایش داده می‌شود. به این ترتیب، کاربران می‌توانند برای هر یک از شماره‌های خود، امتیازهای مستقل کسب کرده و شانس خود را در قرعه‌کشی افزایش دهند. همچنین، کاربران غیرایرانسلی نیز می‌توانند با انجام مأموریت‌‌ها در «ایرانسل‌من» وارد قرعه‌کشی شوند. تأیید هویت برندگان غیرایرانسلی، به‌صورت حضوری انجام خواهد شد.

تمامی امتیازها بر اساس شرایط تعریف‌شده برای هر مأموریت‌ در صفحه قلب «ایرانسل‌من» محاسبه می‌شوند و هیچ‌گونه اولویت خاصی وجود ندارد. شانس کلی کاربران در قرعه‌کشی، به مجموع امتیازهای به‌دست‌آمده از تمام مأموریت‌‌ها بستگی دارد و جزئیات مربوط به هر مأموریت‌، در صفحه ویژه آن در «ایرانسل‌من» قابل مشاهده است.

دانلود آخرین نسخه سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من»، برای تمامی مشترکان تلفن‌همراه، از وب‌سایت ایرانسل امکان‌پذیر است. امکان دریافت و نصب این سوپراپلیکیشن، با شماره‌گیری کد دستوری #۴۵* برای مشترکان ایرانسل نیز وجود دارد.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا