برندهای ایرانی

تپسی؛ برند مسئولیت اجتماعی در رگ‌های شهر: تخفیف ویژه برای اهداکنندگان خون

به مناسبت روز جهانی اهداکننده خون (۲۴ خرداد)، «تپسی»، با گامی مسئولانه در جهت حمایت از سلامت جامعه و ترویج این فرهنگ حیاتی، اقدام به ارائه تخفیف ۵۰ درصدی (تا سقف ۷۰ هزار تومان) برای سفرهای به مقصد یا مبدأ مراکز انتقال خون در ۸ شهر بزرگ کشور کرده است. این حرکت، نه تنها نمادی از تعهد «برند تپسی» به مسئولیت‌های اجتماعی و تسهیل دسترسی به خدمات سلامت عمومی است، بلکه با هدف تقدیر از اهداکنندگان خون و ترغیب مشارکت بیشتر شهروندان در این عمل حیاتی صورت گرفته است؛ اقدامی که «تپسی» را به برندی همراه و حامی زندگی در بستر شهری تبدیل می‌کند.

به گزارش توسعه برند به نقل از تپسی، به همین مناسبت، شرکت تپسی تخفیفی را جهت رفت و آمد به مراکز انتقال خون در نظر گرفته است.

امکان دریافت نوبت اینترنتی

سازمان انتقال خون ایران امکان دریافت نوبت به صورت اینترنتی را نیز فراهم کرده تا از اتلاف وقت مراجعه‌کنندگان در مراکز اهدای خون پیشگیری شود. داوطلبان اهدای خون می‌توانند پیش از مراجعه حضوری، از طریق سامانه نوبت‌دهی اقدام به دریافت نوبت کنند و با داشتن شرایط عمومی اهدای خون (سن ۱۸ تا ۶۵ سال، حداقل وزن ۵۰ کیلوگرم و شرایط سلامتی کامل) با همراه داشتن اصل کارت شناسایی (شناسنامه، گواهینامه یا گذرنامه) به مرکز اهدای خون مد نظر خود مراجعه کنند. لازم به ذکر است که همراه داشتن کارت ملی برای اهداکنندگانی که برای اولین بار به این امر اقدام می‌کنند، ضروری است.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

تخفیف ۵۰درصدی در هشت شهر

در همین راستا شرکت تپسی نیز به مناسبت روز اهداکننده خون، برای تمامی سفرهای ۲۴ خردادماه به مقصد مراکز انتقال خون یا از مبداء این مراکز تخفیف ۵۰درصدی تا سقف ۷۰ هزار تومان در نظر گرفته است. این تخفیف در روز ۲۴ خرداد در هشت شهر تهران، کرج، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، قم و اهواز فعال است. فهرست مراکز فعال شهر خود را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا