برندهای ایرانی

تپسل گزارش عملکرد خود را منتشر کرد/ ۲۳ تبلیغ آنلاین سهم هر ایرانی در یک روز

برند تپسل، فعال در زمینه تبلیغات و مارکتینگ در رویدادی به مناسبت روز خبرنگار با دعوت از اهالی رسانه، گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ خود را منتشر کرد.

به گزارش توسعه برند- جواد راشدی؛ در این رویداد احمد عطار زاده، مدیر ارشد بازاریابی تپسل به تشریح عملکرد این شرکت پرداخت و گفت: تپسل در تمام سال‌های فعالیت خود به طور مداوم به رشد فکر کرده و تمرکزش بر بزرگتر شدن اکوسیستم اقتصاد دیجیتال ایران بود.

وی افزود: ما در سال گذشته توانستیم رکورد ۶۱۷ میلیارد نمایش در سال را بشکنیم که به طور متوسط در روز حدود ۱/۸ میلیارد می‌شود.
عطار زاده در ادامه به معرفی پنج گروه بیزینسی تپسل پرداخت که شامل تبلیغات دیجیتال (Tapsell)، جمع‌آوری و تحلیل دیتا (Metrix), بازی‌های موبایلی (Fun tory), هوش مصنوعی و رسانه (سلام سینما) می‌شد.

۲۳ تبلیغ آنلاین سهم هر ایرانی در روز

بر اساس گزارشی که عطار زاده از عملکرد تپسل در سال گذشته بیان کرد، هر ایرانی روزانه حداقل ۲۳ بار تبلیغات آنلاین برندها و کسب و کارهای مختلف را می‌بیند. از سوی دیگر بیشترین میزان نمایش برای یک تبلیغ‌دهنده ۵۲ میلیارد بوده است. یعنی یک کسب‌وکار توانسته با کمک تپسل یک تبلیغ خود را ۵۲ میلیارد بار نمایش دهد. همچنین بیشترین کلیک برای یک تبلیغ‌دهنده ۱۰۱ میلیون، بیشترین میزان نصب برای تبلیغ‌دهنده ۵ میلیون و بیشترین میزان محتوایی که برای یک تبلیغ‌دهنده تولیدشده، ۳۲۰۰ محتوا بوده است.

همکاری با ۸۲ هزار تبلیغ دهنده

در سوی دیگر ماجرا، در این سال‌ها این آژانس با ۸۲ هزار تبلیغ‌دهنده و کسب‌وکار همکاری کرده است. روبیکا، کارنامه، ازکی‌وام، اسنپ‌فود، اسنپ، نوبیتکس ، اکالا و اوانو برخی از کسب‌وکارهای همکار تپسل بوده‌اند.
کاهش ۱.۵ درصدی آمار تقلب (fraud)، رشد ۵۰۰ درصدی نمایش کمپین‌های ویدئویی و افزایش ۴ برابری تبلیغات گوگل ادز علی‌رغم تحریم‌ بودن ایران از دیگر دستاوردهای تپسل در سال ۱۴۰۲ است که در این گزارش به آن اشاره شده است.
بر اساس این گزارش در سال گذشته، ۷۶۸۰ نفر در دوره‌های کالج تپسل ثبت‌نام کرده‌اند و ویدئوهای آموزشی این کالج ۸۸۶۴۰ ساعت مشاهده شده است.

تاثیر هوش مصنوعی در آینده رسانه

در قسمت دیگری از رویداد پنلی با عنوان «نقش رسانه در آینده صنعت تبلیغات» با حضور مسعود ابراهیمی، مدیر رسانه رکنا؛ محمد مبین، مدیر رسانه منبیان؛ سیامک رحمانی، مدیر رسانه برترین‌ها برگزار شد. در این پنل به تاثیر تکنولوژی‌های جدید مانند هوش مصنوعی هم در آینده رسانه پرداخته شد و اعضای پنل در این باره گفت‌وگو کردند.
در پایان این رویداد، علی شاکر، پژوهشگر حوزه ارتباطات و هوش مصنوعی در ارائه‌ای به اهمیت این تکنولوژی در آینده رسانه و چگونگی عملکرد هوش مصنوعی در ساخت محتوای خبری پرداخت. علی شاکر تاکید کرد که اگر اهالی رسانه خود را با تکنولوژی‌های جدید منطبق نکنند در آینده افراد که به کار با تکنولوژی تسلط دارند جای آنها را خواهند گرفت.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا