اقتصادی

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران در اینوتکس ۲۰۲۴: تبادل فناوری، نیاز اصلی زیست‌بوم کنونی است

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران اعلام کرد تبادل فناوری اطلاعات می‌تواند به رشد زیست‌بوم فناوری در کشور کمک کند.

توسعه برند، «محمدصالح خالقی» دبیر شبکه فن بازار ملی ایران با اشاره به رویکردها و ماموریت‌های پارک فناوری پردیس، گفت: این پارک به دلیل ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ویژه و منحصربه‌فرد خود، ماموریت‌ها و رسالت‌های ملی و بین‌المللی متعددی را برای خود طراحی کرده است که یکی از آنها حمایت از ایده‌ها طرح‌های نوآورانه و استارت‌آپی برای رفع نیازهای موجود در صنایع مختلف است.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت و هدایت نوآوری و فناوری، افزود: توسعه مبادلات فناوری یکی از مهمترین محورهای فعالیت فن بازار ملی ایران است که نمونه بارز برای تحقق این امر، برگزاری ریورس پیچ است.

خالقی ادامه داد: فن بازار ملی ایران ابزارهای متنوعی را برای مبادلات فناوری در سراسر کشور به کار می‌گیرد که از مهمترین آنها برگزاری رویدادهای ارائه نیازهای صنعت در سراسر کشور است. در این رویدادها، نیازهای صنایع مختلف به صورت شفاف و دقیق به همه فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا ارائه می‌شود تا راه‌حل فناورانه و نوآورانه برای رفع آنها حاصل شود.

وی تاکید کرد: این رویدادها در صنایع مختلف در همه استان‌های کشور برگزار می‌شوند و خوشبختانه خروجی بسیار خوبی در تبادل فناوری داشتند.

لازم به ذکر است؛ اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور در قالب غرفه‌دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارتاپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ خواهد بود.

توسعه برند حامی رسانه‌ایی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا