برندهای ایرانی
توسعه بازارهای بینالمللی با قدرت برند پاکسان؛ آغاز صادرات محصولات صنعتی به لیبی

شرکت پاکسان با ارسال نخستین محموله محصولات صنعتی خود به کشور لیبی، ابعاد جدیدی به استراتژی بینالمللیسازی برند خود بخشید. این موفقیت، نشاندهنده ارتقای جایگاه برند پاکسان در بازارهای صادراتی و عزم این شرکت برای توسعه حضور فرامرزی و دستیابی به سهم بیشتر از بازارهای جهانی است. پاکسان با تکیه بر استانداردهای کیفی و نوآوری، برند خود را به عنوان بازیگری موثر و آیندهنگر در مسیر توسعه تجارت بینالمللی تثبیت کرده است.
به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی پاکسان، این شرکت موفق شد نخستین محموله از محصولات صنعتی خود را به کشور لیبی ارسال کند. این اقدام، بخشی از برنامههای راهبردی پاکسان در راستای حضور قدرتمند در بازارهای بینالمللی است.
صادرات به لیبی، به عنوان یکی از بازارهای نوظهور، فرصتهای جدیدی را برای گسترش فعالیتهای تجاری پاکسان فراهم میکند و نشاندهنده توجه ویژه این شرکت به توسعه همکاریهای اقتصادی فرامرزی است.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
پاکسان با اتکا به استانداردهای کیفی بالا و فناوریهای نوین تولید، در پی تثبیت جایگاه خود در عرصه صادرات محصولات صنعتی است و ارسال این محموله از گامهای ابتدایی در این مسیر به شمار میرود.
این حرکت استراتژیک همراستا با اهداف توسعه پایدار شرکت صورت پذیرفت و در آینده نیز شاهد برنامههای گستردهتری برای افزایش صادرات و ورود به بازارهای جدید خواهیم بود.