برندهای ایرانی

تخفیفان: رکوردار جذب بیشترین تعداد فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی در ایران

این پلتفرم مارکتینگ در سه حوزه اصلی خدمات تخفیفی (Discount)، بازگشت وجه خرید حضوری (Offline Cashback) و بازگشت وجه آنلاین (Online Cashback) به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در جذب بیشترین تعداد فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی در کشور، پیشرو است.

توسعه برند، تخفیفان از سال ۱۳۹۰ با هدف کاهش هزینه و افزایش قدرت خرید خانوادههای ایرانی فعالیت خود را آغاز کرد.

تخفیفان طی پستی در لینکدین اعلام کرد؛ در بخش خدمات تخفیفی و بازگشت وجه خرید حضوری، تخفیفان با بیش از ۳۰ هزار فروشگاه حضوری (وندور) در ۴۰۰ زیرشاخه صنفی مختلف در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، مازندران، گیلان و دیگر شهرها همکاری میکند.

همچنین، در حوزه بازگشت وجه آنلاین، بیش از ۵۰۰ وبسایت در دستهبندیهای متنوعی از جمله دیجیتال، گردشگری، آرایشی، پوشاک، زیورآلات و غیره با این پلتفرم قرارداد دارند.

تخفیفان با تلاش مستمر توانسته است به عنوان بزرگترین شبکه پذیرندگی در کشور، خدمات متنوع و ارزشمندی را به کاربران خود ارائه دهد و همواره در جهت ارتقاء قدرت خرید خانوادههای ایرانی گام بردارد.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا