تبلیغات دیجیتال، بازوی تحرک برندها؛ پنل تخصصی ادزآپ در اینوتکس ۲۰۲۵

اینوتکس ۲۰۲۵ میزبان همایش «ادزآپ» بود؛ جایی که مدیران و متخصصان تبلیغات دیجیتال در قالب پنلهای تخصصی، نقش استراتژیک این صنعت را در توسعه اقتصاد و برندها بررسی کردند. تأکید بر بازاریابی دادهمحور و آینده تبلیغات با هوش مصنوعی از محورهای اصلی گفتگوها بود.
به گزارش توسعه برند؛ همایش ملی تبلیغات دیجیتال «ادزآپ» (Ads-Up) روز نخست نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۵ با حضور جمعی از مدیران، کارشناسان و متخصصان معتبر حوزه تبلیغات و برندسازی برگزار شد. در این رویداد، چهار پنل تخصصی و دو ارائه با محوریت جایگاه تبلیغات دیجیتال در ایران روی استیج این نمایشگاه رفت و آخرین روندها و چالشهای این عرصه به بحث گذاشته شد.
در پنل «پیشگیری از زیان (نقش دادهها و هوش مصنوعی در تحقیقات بازار)»، اهمیت بهرهگیری از دادهها و تحلیل بازار برای هدایت بهتر کسبوکارها توسط خانم پروشانی و آقایان قنبری، عنایتی و ورقایی مورد تاکید قرار گرفت. کارشناسان حاضر عدم توجه کافی بسیاری از برندهای ایرانی به تحقیقات بازار و ابزارهای دادهمحور را از موانع رشد عنوان کردند.

پنل «استراتژی بازاریابی برندهای بزرگ در سال ۱۴۰۴» با حضور آقایان شاهحیدری، مهآبادی، لطیفی و محبوبی برگزار شد. در این گفتگو، تحلیلگران استفاده هدفمند از هوش مصنوعی و دادهها را کلیدواژه موفقیت برندهای پیشرو در سال جدید دانستند.
در بخش دیگری از این همایش، پنل «بازاریابی دیجیتال درمان اقتصاد بیمار»، راهکارهای خروج از چالشهای اقتصادی کسبوکارها با تکیه بر بازاریابی دیجیتال و لزوم آموزش غیرآکادمیک به نسلهای جدید توسط صفا صیرفی، میلاد بخشی، حامد بختیاری و احمد عطارزاده بررسی شد.
- بیشتر بخوانید:
- اینوتکس، فرصتی برای کشف استعدادهای دیجیتال در خارج از پایتخت؛ صفا صیرفی از اهمیت اقتصاد دیجیتال میگوید
«چالشها و فرصتهای بازاریابی در ایران و جهان» دیگر محور گفتگوها بود که با حضور ماکان مهرپویا، علیجاه شهربانویی و حامد پازوکی برگزار شد. آنها نقش هوش مصنوعی در بهروزکردن ابزارها و کاهش فاصله با استانداردهای جهانی را مهمترین فرصت این دوره برای برندها دانستند.

در ادامه، نیما محمدحسنی، مدیر ارشد بازاریابی شرکت تپسل، آینده تبلیغات دیجیتال در عصر هوش مصنوعی را ترسیم کرد و ظرفیتهای این فناوری را برای رشد صنعت تبلیغات معرفی کرد.

احمد عطارزاده، دبیر پنل، در پایان ضمن تشکر از حضور گسترده متخصصان و تقدیر از پارک فناوری پردیس برای حمایت از برگزاری این رویداد، تبلیغات دیجیتال را «لبه تکنولوژی» در جهان امروز دانست؛ فرصتی برای برندها تا با رویکرد دانشمحور سهم خود را در اقتصاد دیجیتال افزایش دهند.