برندهای ایرانی

بیمه سرمد؛ برند پیشرو در نوآوری خدمات با تمدید غیرحضوری پروانه نمایندگان برای سه ماه

شرکت بیمه سرمد با تثبیت جایگاه خود به عنوان برند نوآور صنعت بیمه کشور، پروانه فعالیت تمامی نمایندگان خود را به صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای مدت سه ماه تمدید کرد. این اقدام ضمن کاهش مراجعات حضوری و ارتقاء سلامت شبکه فروش، نماد تعهد برند سرمد به حفظ کیفیت و استمرار خدمات بیمه‌ای و پشتیبانی از نمایندگان در شرایط خاص است. بیمه سرمد با این رویکرد، وفاداری نمایندگان و بیمه‌گزاران به برند خود را بیش از پیش تقویت می‌کند.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، با توجه به شرایط خاص کشور و به منظور تسهیل امور نمایندگان، با مساعدت معاونت بازاریابی و شبکه فروش، پروانه فعالیت تمامی نمایندگان محترم شرکت بیمه سرمد، به صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه حضوری، برای مدت سه ماه تمدید شد.

این اقدام در راستای کاهش مراجعات حضوری، حفظ سلامت و حمایت از نمایندگان و همچنین تضمین تداوم ارائه خدمات بیمه‌ای به هم‌وطنان عزیز اتخاذ شده است.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

شرکت بیمه سرمد ضمن تاکید بر اهمیت حفظ استمرار و کیفیت خدمات‌رسانی به بیمه‌شدگان عزیز، امیدوار است این اقدام گامی موثر در جهت حفظ ارتباط پایدار با نمایندگان و بیمه‌گزاران در شرایط ویژه باشد.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا