توسعه برند پلاس

بیستمین سالگرد تاسیس کیا یدک آریا؛ دو دهه تثبیت برند در صنعت قطعات خودرو

همایش بیستمین سالگرد تاسیس شرکت کیا یدک آریا، جمعه ۹ خرداد ۱۴۰۴ در هتل اسپیناس پالاس تهران، با حضور جمعی از مدیران، فعالان قطعات خودرو و شرکای استراتژیک این برند، برگزار شد.

به گزارش توسعه برند؛ در این رویداد، محمد جوهر محمدی، رئیس هیئت‌مدیره شرکت کیا یدک آریا، ضمن خوشامدگویی به میهمانان گفت: «میزبانی شما در این رویداد برای ما افتخار است. دو دهه فعالیت، افت‌وخیز و همکاری، تنها با تلاش، وفاداری و همراهی اعضا، مشتریان و شریکان تجاری میسر شد.»

 

وی با اشاره به ارزش‌های بنیادی برند کیا یدک آریا ادامه داد: «اصل ما همیشه ارائه کالای باکیفیت و درخور شأن مشتریان بوده است تا برند کیا یدک و برندهای زیرمجموعه شامل Koart (کوارت)، Shidpart (شیدپارت) و DEmax (دی‌مکس) سربلند بماند. ضمن اینکه تلاش کردیم کالا را با بهترین قیمت به مصرف‌کننده نهایی ارائه کنیم.»

 

محمدی به اهمیت رعایت منشور اخلاقی و توصیه‌های پیشکسوتان نیز اشاره کرد: «همیشه به نصیحت پدرم فکر می‌کنم که ‘کاری کن خدا پدرت را بیامرزد.’ این رویکرد اخلاقی، راه موفقیت و اعتمادسازی شرکت در بازار بوده است.»

 محمد جورمحمدی رئیس هیئت مدیره کیا یدک آریا علی هادی نائب رئیس هیئت مدیره علی صدرالدینی مدیرعامل کیا یدک اریا

جوهر محمدی همچنین با یادآوری نقش شرکای دیرینه شرکت، از آقایان صدرالدینی و هادی بابت دو دهه شراکت و همراهی تقدیر کرد و گفت: «نتیجه این شراکت، تاسیس و توسعه کیا یدک آریاست که امروز با اتکا به سرمایه انسانی توانمند و مشتریان وفادار، جایگاه مناسبی در صنعت یافته است.»

رییس هیئت مدیره کیا یدک آریا ضمن اشاره به زحمات پرسنل شرکت، بیان کرد: «منابع انسانی ما ستون اصلی این مجموعه‌اند و دست تک‌تکشان را می‌بوسم. امروز شرکت کیا یدک آریا متعلق به تمام شماست و افتخار ما، خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ مشتریان‌مان است.»

در ادامه، وی از نقش اتحادیه صنفی و مدیران بانکی، به‌ویژه تشکر ویژه از آقای حسینی رئیس اتحادیه و مدیران ارشد بانک کشاورزی و بانک صادرات، بابت حمایت‌ها و حضورشان در مراسم به عمل آورد.

 

در پایان این همایش باشکوه، از نمایندگان و همکاران برتر تقدیر شد، صاحبان برند و مهمانان تخصصی مورد تجلیل قرار گرفتند و برنامه با اهدای جوایز، مراسم برش کیک بیست سالگی و عکس یادگاری به پایان رسید.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا