برندهای ایرانی

برگزاری نشست تخصصی برند و توسعه کسب و کارها در هزاره سوم/ رونمایی از جایزه ویژند

مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت با بیان اینکه باید محصولات جدید را با برندها در بازار عرضه کنیم، از ایجاد مراکز ویژه ثبت برند خبر داد.

به گزارش توسعه برند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت صمت، نشست تخصصی برند و توسعه کسب و کارها در هزاره سوم، امروز چهارشنبه نهم خردادماه، با همکاری دبیرخانه کمیسیون ملی برند (دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت) و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران درحالی برگزار شد که از جایزه ویژند کشور نیز رونمایی شد.

«امیرحسین اسدی» مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت در ابتدای نشست تخصصی برند و توسعه کسب و کارها در هزاره سوم، گفت: ارزش ۱۰۰ برند برتر دنیا در حالی ۵ تریلیون دلار است که ۳۸ تا ۴۰ درصد دارایی این شرکت‌ها برند آنهاست.

وی با بیان اینکه اگر شرکت کوکاکولا تماما بسوزد، این برند را میلیاردها دلار می‌خرند، افزود: در طول سالیان گذشته در حوزه برند خیلی عقب مانده‌ایم.

مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت ادامه داد: افغان‌ها فرش و زعفران ایرانی را می‌خرند و با برند خودشان می‌فروشند زیرا ما در برندینگ، مفاهیم برندینگ را نمی‌دانیم و از برند به‌عنوان یک ابزار استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: ما در بین ۳۰۰ برند برتر دنیا جایی نداریم ولی باید باشیم. این در حالی است که ایران یکسری محصولات مانند خاویار دارد که نتوانسته در کل دنیا با برند خود بفروشد. ما باید محصولات جدید را با برندها در بازار عرضه کنیم.

اسدی همچنین با توصیه به کسب و کارها برای توسعه برند، گفت: هرچه برندها توسعه پیدا کنند، فروش بیشتری خواهند داشت، به‌همین دلیل مراکز ویژه ثبت برند را ایجاد خواهیم کرد.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا