برندهای ایرانی

برند یکتانت در فرابورس؛ نقطه عطفی برای تبلیغات دیجیتال ایران

نماد یکتانت، برند پیشرو در تبلیغات دیجیتال ایران، در تابلوی دانش‌بنیان بازار نوآفرین درج شد. این رویداد نقطه عطفی در مسیر رشد و توسعه این شرکت محسوب می‌شود و نشان‌دهنده جایگاه برجسته آن در صنعت تبلیغات و بازار پژوهی کشور است.

 

به گزارش توسعه برند، طبق اطلاعیه فرابورس، پذیرش این شرکت به ۱۴ اسفند سال گذشته بازمی‌گردد. پس از گذشت یک سال، نماد این شرکت در گروه «صنعت تبلیغات و بازارپژوهی» و زیرگروه «تبلیغات» درج شده است.

سهام‌داران این مجموعه را ۴ شخص حقیقی و یک شرکت حقوقی تشکیل می‌دهند؛ ۸۷ درصد سهام نوآوران یکتانت در اختیار یک شخص حقیقی است و شرکت «یکتاسهام آتی» نیز ۵ درصد سهام یکتانت را دارد.

این شرکت عرضه اولیه سهام خود را گامی مهمی در راستای توسعه زنجیره ارزش و سبد محصولات جدید و فناورانه حوزه تبلیغات دیجیتال، تقویت زیرساخت‌های تکنولوژیک و افزایش شفافیت برای ذی‌نفعان دانسته است:

این رویداد علاوه‌بر اینکه به یکتانت کمک می‌کند تا از فرصت‌های متعدد توسعه کسب‌وکار در زنجیره ارزش تبلیغات دیجیتال بهره‌برداری کند، موجب تنوع‌بخشیدن به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در دسترس برای فعالان بازار سرمایه می‌شود.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا