برند «همراه اول»؛ پیشرو در ترویج مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار در ایران

حضور فعال همراه اول در نخستین همایش ملی «تجارب مسئولیت اجتماعی»، جایگاه این اپراتور را بهعنوان برند متعهد و الهامبخش در گفتمان مسئولیت اجتماعی کشور تقویت کرد. همراه اول با ارائه محصولات، خدمات و پویشهای اجتماعی نوآورانه، نقش مهمی در ارتقای فرهنگ مسئولیتپذیری و ایفای مسئولیت اجتماعی سازمانی در راستای توسعه پایدار ایران بر عهده گرفته است.
به گزارش توسعه برند به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین همایش ملی «تجارب مسوولیت اجتماعی در ایران» همراه با نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت ها و سازمان های فعال در این حوزه و با حضور همراه اول از ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ به مدت دو روز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می شود.
گروه همراه اول متشکل از مجموعه های «همراه من»، «اوانو» و «ستاره یک» همراه با پویش های نیکوکاری و خیریه خود در این رویداد حضور خواهد داشت. این گروه همچنین به معرفی محصولات و خدمات مبتنی بر مسوولیت اجتماعی خود از جمله سرویس شاد، آکادمی همراه، بومینو، ایمینو و هاناپ (دستیار ناشنوایان) خود در این رویداد می پردازد.
محورهای اصلی این همایش شامل مواردی از جمله بازاندیشی نظری مسوولیت اجتماعی، تجارب ملی و بین المللی در این حوزه، فرصت ها و چالش های پیش روی سازمان ها، نقش فناوری های نوین در مسوولیت اجتماعی، مسوولیت اجتماعی در مواجهه با مخاطرات اجتماعی، الگوهای موفق در صنایع و سازمان ها و راهکارهای ترویج گفتمان مسوولیت اجتماعی در ایران می شود.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
این همایش با هدف تبیین نقش سازمان ها در توسعه پایدار، معرفی بهترین تجربیات و تقویت فرهنگ مسوولیت پذیری اجتماعی طراحی شده است. حضور شرکت های پیشرو در این رویداد نشان دهنده تعهد بخش خصوصی به ایفای نقش مؤثر در مسیر پیشرفت اجتماعی است.