برند ملی پست، همراه نمایشگاه کتاب؛ تحولی در ارسال سریع و مطمئن آثار فرهنگی

برند شرکت ملی پست با همکاری گسترده در سی و ششمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، نقشآفرین اصلی در توزیع سریع و باکیفیت کتابهای خریداریشده به سراسر ایران شده است؛ اقدامی در راستای مسئولیت اجتماعی و ارتقای فرهنگ کتابخوانی.
به گزارش توسعه برند به نقل از دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکت ملی پست، محمد احمدی در این دیدار با تاکید بر اینکه شرکت ملی پست کمک به تسهیل و تسریع در دریافت کتابهای خریداری شده توسط اقشار مختلف مردم در طول برگزاری نمایشگاه بینالمللی کتاب را وظیفه ذاتی خود میداند، افزود: هر سال شاهد افزایش شمار مرسولات حاوی کتاب هستیم که از طریق شبکه پستی در اقصی نقاط کشور توزیع میشود.
به گفته وی، توجه به کیفیت توزیع نیز مدنظر ما است. به همین دلیل علاوه بر اینکه میانگین توزیع ۶/۳ روزه سال ۱۴۰۲ را به ۲/۳ روز در سال ۱۴۰۳ رساندیم و با به کارگیری سیستم هوشمند تجزیه مرسولات در مرکز تجزیه مبادلات کشور و استقرار واحدهای سیار جمع آوری و قبول در قسمتهای مختلف شهر، گامی موثر در راستای بهبود کیفیت جابجایی مرسولات کتاب در راستای تامین رضایت مشتریان و دوستداران کتاب برداشته شد که این اقدامات سال جاری نیز با رویکرد بهتر و ارتقا یافتهتری در دستور کار قرار گرفته است.
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری موثر شرکت ملی پست در توزیع مرسولات نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، گفت: این همکاری سازنده نقش تاثیرگذاری در ارتقا فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تسهیل دریافت کتابهای خریداری شده، به خصوص در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته دارد.
محسن جوادی، استقبال مردم از ارسال کتابها و محصولات خریداری شده، توسط پست را چشمگیر توصیف کرد و افزود: با توجه به تدابیر لازم در خصوص توسعه بخشهای مختلف نمایشگاه از جمله بخش بینالمللی اندیشیده شده است و پیش بینی میشود استقبال از نمایشگاه بینالمللی کتاب قابل توجه باشد که در همین راستا توسعه کمی و کیفی خدمات پست در ایام نمایشگاه، در تامین هرچه بیشتر رضایت دوست داران کتاب، موثر خواهد بود.