برندهای ایرانی

برند مرکز نوآوری پست؛ پیشرو در خلق فناوری‌های هوشمند و تثبیت جایگاه ملی در اکوسیستم نوآوری

درخشش دو شرکت عضو مرکز نوآوری پست در جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، بار دیگر برند این مرکز را به‌عنوان نماد نوآوری و خلاقیت در عرصه پست و لجستیک کشور تثبیت کرد. راه‌یابی فناورانه‌ترین ایده‌ها از دل مرکز نوآوری پست به جمع برترین‌های کشور، جایگاه این برند در اکوسیستم دانش‌بنیان را ارتقا داده و الگویی الهام‌بخش برای ارتقای فناوری و تحول در صنعت پست ایران معرفی کرده است.

به گزارش توسعه برند به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست، شرکت «توسعه نرم‌افزار تنب» با ایده «ناوگان رباتیک حمل بار هوشمند و خودران تنب» در بخش طراحان کسب‌وکار رتبه دوم و شرکت «گروه ماشین‌های هوشمند تن‌سور» با ایده «ربات تجزیه‌گر مرسولات پستی» در بخش فن آفرینی و تجاری سازی(نوپا) رتبه سوم این جشنواره از کسب کردند.

گروه ماشین‌های هوشمند تن‌سور در این جشنواره جایزه شناسا را نیز از آن خود کرد. کارگروه‌های فن‌آفرینی و تجاری‌سازی و کارگروه طراحان کسب و کار از بخشهای اصلی این جشنواره بود.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

در این رقابت، ۱۰۵ طرح فناورانه از ۲۲ استان ارایه شد که در نهایت هفت شرکت به مرحله نهایی راه یافتند. این جشنواره همه ساله با هدف ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری، تقویت روحیه خودباوری در بین فن‌آفرینان و کمک به پایداری و اقتدار کشور در اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا