برندهای خارجی

برند تیک‌تاک شاپ مرزها را پشت سر می‌گذارد؛ ورود رسمی به بازارهای اروپایی

برند تیک‌تاک شاپ که پیش‌تر در آمریکا و بریتانیا محبوبیت زیادی کسب کرده بود، حالا به اروپا آمده تا تحول جدیدی در خرید آنلاین ایجاد کند.

به گزارش توسعه برند، تیک‌تاک قصد دارد پلتفرم تجارت الکترونیکی خود، تیک‌تاک شاپ، را از دوشنبه آینده در فرانسه، آلمان و ایتالیا راه‌اندازی کند. این برند که از سال ۲۰۲۱ در بریتانیا فعال بوده، اکنون آماده‌ی توسعه‌ی فعالیت خود در اروپا است.

تیک‌تاک شاپ در ایالات متحده نیز حضور دارد و در فصل تعطیلات سال گذشته فروش چشمگیری را تجربه کرد، اما آینده‌ی این برند در آمریکا همچنان نامشخص است.

به گفته‌ی یان ویلک، مدیر عملیات تیک‌تاک شاپ بریتانیا، این شرکت در حال همکاری با فروشندگان اروپایی برای عرضه‌ی محصولاتشان در این پلتفرم است. او افزود: «در فرانسه، آلمان و ایتالیا ما از هم‌اکنون با فروشندگان همکاری می‌کنیم تا محصولات آن‌ها را روی پلتفرم قرار دهیم. تیک‌تاک شاپ از دوشنبه آینده در دسترس کاربران این کشورها خواهد بود.»

به گزارش تک‌کرانچ، این برند در تلاش است تا تنوع محصولات و قیمت‌ها را در پلتفرم خود افزایش دهد. تاکنون تیک‌تاک شاپ بیشتر به دلیل تخفیف‌های ویژه‌اش شناخته می‌شد، اما به گفته‌ی ویلک، این پلتفرم اکنون میزبان فروشگاه‌های لوکس نیز هست؛ برای مثال، یک فروشگاه بریتانیایی کیف‌های برند بیرکین (Birkin) دست‌دوم را از طریق تیک‌تاک شاپ به فروش می‌رساند.

 

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا