برندهای ایرانی

برند تپسی در اقتصاد دیجیتال؛ جهش ۶۵ درصدی درآمد و تثبیت جایگاه پیشتاز

رشد ۶۵ درصدی درآمد ماهانه تپسی در اردیبهشت ۱۴۰۴، این برند را بیش از پیش در رأس بازار حمل‌ونقل هوشمند ایران قرار داد. تپسی با ارتقای سرویس‌ها و جذب سفرهای بیشتر، نه تنها بار دیگر قدرت خود را در برندسازی دیجیتال نشان داد، بلکه با عبور از ۳۶۸ میلیارد تومان درآمد در یک ماه، مسیر توسعه و اعتمادسازی در صنعت تاکسی آنلاین کشور را بازتعریف کرد.

به گزارش توسعه برند، درآمد اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ تپسی برابر با ۳۶۸ میلیارد و ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است
.درآمد این شرکت در فروردین ماه بالغ‌بر ۲۲۲ میلیارد تومان بود.
طبق صورت‌مالی منتشر شده از سمت تپسی روی سامانه کدال، کمیسیون دریافتی از سفیران در ماه دوم از سال ۱۴۰۴ برای این مجموعه نزدیک به ۳۶۰
.میلیارد تومان درآمد داشت
.تپسی افزایش درآمد این ماه را ناشی از افزایش تعداد سفرها عنوان کرد

درآمد حاصل از سرویس تلفنی تپسی در مدت زمان مذکور بیش از ۳ میلیارد و ۸۳۸ میلیون تومان ذکر شده است.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

درآمد این بخش در ماه گذشته تقریبا ۲ میلیارد و ۴۶۴ میلیون تومان بود. به‌عبارتی رشد ۱.۵ برابری درآمد از این بخش مشاهده می‌شود.
درآمد تپسی از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ بیش از ۵۹۰ میلیارد تومان گزارش شده است.

منبع: پیوست

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا