برندهای خارجی

برند اپل به دنبال تحول در تکنولوژی؛ Vision Pro سبک‌تر و ارزان‌تر همراه با اتصال به مک

برند اپل بار دیگر به دنبال تغییر قواعد بازی است. این شرکت با توسعه نسخه‌های جدید Vision Pro، از هدستی سبک‌تر و ارزان‌تر گرفته تا نسخه‌ای که به مک متصل می‌شود، چشم‌انداز خود از آینده واقعیت افزوده را گسترش می‌دهد.

به گزارش توسعه برند، اپل هنوز از هدست واقعیت ترکیبی خود، Vision Pro، دست نکشیده است؛ این شرکت همچنان به دنبال توسعه این محصول است.

به گفته گورمن، اپل پس از فروش ناامیدکننده Vision Pro، در حال بررسی بهترین مسیر برای ادامه این پروژه بوده اما اکنون تصمیم گرفته تا با توسعه دو مدل مختلف، به جلو حرکت کند. یکی از این مدل‌ها به دو انتقاد بزرگ محصول اصلی، یعنی وزن زیاد و قیمت بالای ۳,۵۰۰ دلاری آن، پاسخ خواهد داد.

علاوه بر طراحی یک نسخه سبک‌تر و ارزان‌تر از Vision Pro (که خود یک چالش بزرگ برای اپل است، به‌ویژه در میان تنش‌های تعرفه‌ای دولت ترامپ)، گزارش‌ها حاکی است که اپل مشغول طراحی مدلی دیگر است که به دستگاه‌های مک کاربران متصل می‌شود. این نسخه جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای نمایشگر مک خود را با هدست استریم کرده و از اپلیکیشن‌های مربوط به کسب‌وکار و سازمان استفاده کنند.

به گزارش تک‌کرانچ، اما این‌ها تنها گام‌هایی ابتدایی در مسیر چیزی هستند که گورمن آن را هدف نهایی تیم کوک، مدیرعامل اپل، توصیف می‌کند: تولید عینک‌های سبک واقعیت افزوده که کاربران بتوانند در طول روز و به‌صورت دائمی از آن استفاده کنند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا