اقتصادی

برندگان الکام‌استارز معرفی شدند

جوایز الکام‌استارز در آخرین روز بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ به برندگان بخش‌های توان‌تک، تینو استارز و استارت‌آپ‌ها اهدا شد.

به گزارش توسعه برند به نقل از پیوست، در آخرین روز بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ، برندگان بخش‌های تینوراستارز، توان‌تک و استارت‌آپ‌های الکام‌پیچ با حضور رئیس سازمان نصر، مدیر اجرایی الکام‌استارز و دبیر اجرایی الکامپ اعلام شدند. جوایز برندگان قرار است در مراسم اختتامیه این نمایشگاه به آنها اهدا شود.

به گفته مهدی نیازی‌منش، مدیر اجرایی الکام‌پیچ، داوری این رقابت‌ها در دو مرحله انجام شده است. در مرحله اول داوران در زمان ارائه به تیم‌ها امتیاز دادند اما به دلیل داوری‌های متفاوت در زمان‌های مختلف، در پایان هر زمان تیم‌های اول تا سوم بررسی شدند و در هیات داوران مجزا با بررسی محصول و فایل‌های ارائه شده، تیم‌های اول تا چهارم انتخاب شده‌اند. در ابتدا قرار بود سه برنده معرفی شوند که به دلیل شرایط نزدیک تیم‌ها چهار برنده اعلام شدند.

تیم چهارم استارت‌آپ «کومک»، پلتفرم مکانیک‌یاب خودرو، تیم سوم «سنجاپ» پلتفرمی برای ساخت فرم نظرسنجی و اپلیکیشن پاسخ‌گیری از مخاطبان، تیم دوم «بلودوپامین» استارت‌آپی برای استفاده از هوش مصنوعی در علم پزشکی و ساخت واکسن و تیم اول برنده جایزه دویست میلیون تومانی «فامون» پلتفرم فروش فیلم‌نامه به کارگردانان بود. به گفته نیازی‌منش ۶۰ تیم استارت‌آپ خود را ارائه کردند که ۴۰ درصد آنها از شهرهای دیگر بودند.

در بخش توان‌تک «فیدیبو» جایزه دوم دسترس‌پذیری شرکت و محصولات و «دیوار» جایزه اولین شرکت را در عرصه دسترس‌پذیری دیجیتال گرفت. به گفته آنت میناسیان، مدیرعامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد پلتفرم دیوار یک واحد خاص برای دسترس‌پذیری درست کرده است و برای اولین بار رویدادی برگزار کرده‌اند که بقیه کسب‌وکارها تجارت خودشان در این عرصه را به اشتراک بگذارند.

علاوه بر فیدیبو و دیوار، از قرایی و خرسند هم به خاطر ایده‌های جدید در حوزه‌های ورزش و سلامت و گردشگری دسترس‌پذیر تقدیر شد. همچنین به گفته میناسیان توان‌تک قرار است به جای حضور سالیانه در الکامپ به یک دبیرخانه دائمی تبدیل شود.

در پایان و در بخش رقابت دانش‌آموزی تینو استارز، جوایز تیم‌های سوم تا اول به ترتیب به تیم‌های «مکی داگ»، «ELAI (سالمندان)» و «اسکیل‌آپ» رسید. همچنین از تیم‌های «بایوکد» و «پارک مهارت» تقدیر شد و رتبه‌های چهارم و پنجم را گرفتند.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا