برندهای ایرانی

بانک ملت؛ کارت‌هایی با «برند هویت فردی» در جیب مشتریان: نوآوری در بانکداری الکترونیک

بانک ملت، با عرضه ۲۹ طرح متنوع از کارت‌های الکترونیک خود، از جمله «کارت‌های ماه تولد» و طرح‌های اختصاصی مشتریان «مِهان»، گامی نوین در «برندسازی شخصی‌سازی‌شده» و تکریم مشتری برداشته است. این ابتکار که با هدف پاسخگویی به سلیقه‌های متفاوت و تسهیل دسترسی از طریق سامانه‌های غیرحضوری (همراه بانک ملت و مگابانک) صورت گرفته، نه تنها تجربه کاربری را ارتقا می‌دهد، بلکه با ارائه رایگان صدور و ارسال کارت در درخواست اول، وفاداری مشتری را به «برند بانک ملت» تقویت می‌کند. این رویکرد نشان‌دهنده توجه بانک به جنبه‌های عاطفی و هویتی مشتریان در ارائه خدمات نوین بانکی است.

 

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک با هدف تکریم مشتریان و احترام به سلیقه آنان در استفاده از محصولات و خدمات بانکی، متنوع سازی کارت های الکترونیک را در دستور کار قرار داده و با طراحی و عرضه طرح های جدید در دو نوع عمودی و افقی از لحاظ درج اطلاعات کارت و دارنده آن، طیفی از انتخاب را رو به روی مشتریان قرار داده است.

در عین حال، امکان سفارش کارت های جدید بانک ملت نیز در ۲۹ طرح مختلف شامل ۱۵ طرح عمومی، ۱۲ طرح نماد ماه های تولد و ۲ طرح ویژه مشتریان مِهان، تسهیل شده است و مشتریان بانک ملت می توانند بدون مراجعه به شعبه و صرفا از طریق کانال های غیرحضوری این بانک شامل نسخه های به روزرسانی شده همراه بانک ملت یا سامانه مگابانک نسبت به سفارش و دریافت کارت های جدید اقدام و در کوتاه ترین زمان، کارت خود را در محل نشانی اعلامی خود دریافت کنند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

در همین حال، با هدف قدردانی از اعتماد مشتریان، در نخستین درخواست مشتریان برای دریافت کارت های جدید بانک ملت، هزینه صدور و ارسال کارت از آنان دریافت نخواهد شد.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا