برندهای ایرانی
بانک ملت، هویت جدید کارتهای بانکی منطبق با خواستههای مشتریان

به گزارش توسعه برند؛ بانک ملت با رویکرد نوآوری و تمرکز بر تجربه مشتری، گام تازهای در مسیر شخصیسازی خدمات بانکی برداشت. این بانک با ارائه ۲۷ طرح کارت بانکی متنوع پاسخی خلاقانه و هماهنگ با سلایق مختلف مشتریان خود ارائه داده است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک کارت های جدید خود را در ۲۷ طرح متنوع شامل ۱۳ طرح عمومی، ۲ طرح ویژه مشتریان مِهان و ۱۲ طرح متناسب با ماه تولد هر شخص و بر اساس نظرسنجی از مشتریان و فراخور سلیقه آنها از طریق سامانه های همراه بانک و مگابانک عرضه کرده است.
در عین حال، به دلیل استقبال کمنظیر مشتریان از این طرح، کارمزد نخستین درخواست صدور کارت جدید به حساب مشتریان بازگردانده می شود.