برندهای ایرانی

بانک رفاه کارگران؛ برند مسئولیت‌پذیر رفاه اجتماعی با اعطای کارت رفاهی به رانندگان تاکسی سراسر کشور

بانک رفاه کارگران با تثبیت جایگاه خود به‌عنوان برند پیشگام در مسئولیت اجتماعی، گام تازه‌ای برای حمایت از معیشت اقشار پرتلاش برداشته است. این بانک با اعطای کارت رفاهی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان به تمامی رانندگان تاکسی سراسر کشور، ضمن توسعه دامنه خدمات برند خود، برای افزایش قدرت خرید خانوارها و ارتقاء رفاه اجتماعی نقش‌آفرینی می‌کند. دریافت کارت و استفاده آسان از مراکز طرف قرارداد، تجربه‌ای نوین از وفاداری به برند بانک رفاه را برای جامعه هدف به ارمغان می‌آورد.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این افراد می‌توانند برای دریافت کارت مذکور به شعب بانک رفاه کارگران مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

بر اساس این گزارش این کارت براساس اعتبارسنجی صادر می‌شود و دارندگان می‌توانند پس از دریافت کارت از شعب بانک رفاه کارگران، به مراکز فروش کالا طرف قرارداد با این بانک مراجعه و نسبت به خریداری کالای مورد نیاز خود اقدام کنند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا