برندهای خارجی

بازگشت پیروزمندانه رنو

 

فروش رنو در سال ۲۰۲۳ با تمرکز بر مدل‌های برتر بازارها به رشد بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری توسعه برند، رنو از افزایش ۹ درصدی حجم فروش جهانی سالانه برای سال ۲۰۲۳ خبر داد که پس از چهار سال کاهش متوالی به رشد بازگشت و این خودروساز فرانسوی اعلام کرد که آماده است در سال ۲۰۲۴ به عملکرد خوب خود ادامه دهد.

رنو پس از ثبت رکورد فروش ۳.۸۸ میلیون وسیله نقلیه در سال ۲۰۱۸ توانست در سال ۲۰۲۲ که با کمبود تراشه‌های نیمه‌هادی مواجه بود، کاهش نزدیک به ۶ درصدی داشته باشد.

بر اساس گزارش رویترز، رکود فروش رنو با خروج از بازار روسیه تشدید شد.

پایان

منبع

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا