برندهای خارجی

بازگشت «داو» به سوپربول با پیام اعتمادبه‌نفس بدنی

سومین کمپین پیاپی داو برای تقویت عزت‌نفس، یک پیام شاد و انگیزشی را در مهم‌ترین شب دنیای فوتبال به نمایش می‌گذارد.

برند داو برای سومین سال متوالی به صحنه بزرگ سوپربول بازمی‌گردد تا مأموریت خود در حمایت از اعتمادبه‌نفس و تصویر بدنی سالم برای دختران را ادامه دهد.

به گزارش توسعه برند؛ داو برای سومین سال پیاپی در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی حضور می‌یابد و بر تعهد خود نسبت به تقویت اعتمادبه‌نفس دختران تأکید می‌کند.

این برند قصد دارد از تیزر ۳۰ ثانیه‌ای جدید خود که در کوارتر دوم پخش خواهد شد، برای تمرکز بر توانمندسازی دختران و تشویق آن‌ها به ادامه ورزش‌هایی که دوست دارند، با حس اعتماد و شادی استفاده کند.

مارسلا ملِرو، مدیر ارشد رشد برند در بخش Dove Personal Care & Masterbrand در آمریکای شمالی، می‌گوید:
«ورزش می‌تواند منبعی برای ساخت اعتمادبه‌نفس، مقاومت و شادی باشد، اما فشارهای مربوط به بدن هنوز هم باعث می‌شود بسیاری از دختران از ورزش‌هایی که دوست دارند کنار بکشند. به همین دلیل است که ما دوباره به بزرگ‌ترین شب فوتبال بازمی‌گردیم تا اعتمادبه‌نفس آن‌ها را تقویت کنیم و بگوییم: تو فوق‌العاده‌ای. تو قوی هستی. جای تو همین‌جاست.»

برای تقویت این کمپین و رساندن پیام آن به مخاطب، داو همکاری خود را با کایلی کلس ادامه می‌دهد؛ شریک طولانی‌مدت داو، مادر چهار فرزند، مجری پادکست، ورزشکار و مربی که صدایی معتبر و قابل‌اعتماد برای مأموریت داو در حمایت از عزت‌نفس دختران، چه در زمین ورزش و چه بیرون از آن، به شمار می‌رود.

بر اساس تحقیقات داو، از هر دو دختر، یک نفر تا سن ۱۴ سالگی به دلیل اعتمادبه‌نفس پایین نسبت به بدن خود، ورزش را کنار می‌گذارد.

داو با حضور در یکی از مردانه‌ترین شب‌های دنیای ورزش، تلاش می‌کند گفت‌وگوی سال ۲۰۲۶ را به سمت ساختن اعتمادبه‌نفس دختران و حفظ حضور آنها در زمین‌های ورزشی، از طریق برنامه Body Confident Sport، هدایت کند.

این تیزر که با همکاری Ogilvy ساخته شده، آغازگر یک سال دیگر از حضور فعال داو در مهم‌ترین لحظات ورزشی خواهد بود؛ حضوری که هدفش یادآوری اهمیت حفظ عزت‌نفس دختران درون و بیرون زمین است.

برنامه Body Confident Sport که به‌طور مشترک با نایکی توسعه یافته، در سال ۲۰۲۳ و به‌عنوان بخشی از پروژه اعتمادبه‌نفس داو راه‌اندازی شد؛ پروژه‌ای که از سال ۲۰۰۴ تاکنون منابع رایگان و مبتنی بر شواهد را برای والدین، معلمان، مربیان و کودکان ارائه می‌دهد.

حیدری

خبرنگار

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا