برندهای ایرانی

بازدید مدیرعامل وبانک و مدیرعامل وبهشهر از برند مارگارین

دکتر علی نبوی به همراه دکتر ارسلان کاظم­پور و جمعی از مسئولان دو شرکت با حضور در شرکت مارگارین از بخش­های مختلف این شرکت از جمله واحد تصفیه، بسته بندی، تحقیق و توسعه بازدید و از نزدیک در جریان نحوه کار این واحدها قرار گرفتند.

به گزارش توسعه برند؛ پس از پایان بازدید، جلسه­ای با حضور مدیران عامل وبانک و وبهشهر و مسئولان شرکت مارگارین برگزار شد که در این جلسه مهندس خضوعی مدیرعامل مارگارین در گزارشی کوتاه گفت: مارگارین از لحاظ ماشین آلات و نیروی انسانی متخصص دارای وضعیت مطلوبی است که امیدواریم با حل مشکل کمبود نقدینگی بتوانیم شرکت را به دوران شکوفایی نزدیک کنیم.

در بخشی از این گزارش اعلام شد: تولید ۱۱ ماهه شرکت مارگارین ۸۵ هزار تن بوده که ۷۶ درصد از بودجه مصوب را محقق کرده و رشدی حدود ۱۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می­دهد.

دکتر نبوی مدیرعامل شرکت سرمایه­گذاری گروه توسعه ملی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش­های دست­اندرکاران شرکت مارگارین، اعتماد را ضرورتی برای حمایت و تعامل بین نهادهای اقتصادی خواند و اعلام کرد با برنامه­ریزی صحیح و پیگیری مستمر و به­کار گرفتن تیم قوی برای کارها می­توان مسائل و مشکلات را حل و شرایط را برای همکاری مؤثر امکان­پذیر کرد.

مدیرعامل وبانک در ادامه افزود: اصلاح ساختار مالی شرکت­ها و از جمله مارگارین یک مطالبه است که ما به عنوان سهامدار عمده آن را دنبال خواهیم کرد. وی گفت: مبنای اداره شرکت­ها باید قوانین حاکمیت شرکتی باشد و هیأت مدیره­ها باید تکمیل و کمیته حسابرسی حقوقی فعال باشند تا در شرایط رقابتی حاضر بتوانیم در بازار حضور مؤثر و موفقی داشته باشیم.

دکتر ارسلان کاظم­پور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در این جلسه ضمن تشکر از مدیرعامل وبانک برای وقت و توجه ویژه­ای که به شرکت­های تابعه این هلدینگ دارند گفت: برای حل مشکلات شرکت مارگارین جلسات متعددی گذاشته شده است و با اقدامات انجام شده و اصلاح ساختارها امیدواریم با تأمین منابع مالی لازم و دریافت تسهیلات، این شرکت بتواند به روزهای اوج خود نزدیک شود.

مدیرعامل وبهشهر با اشاره به اینکه برای تولید تنها راه حل تأمین مالی است، تأکید کرد: باید با تشکیل کارگروه­های تخصصی، موضوعات با جدیت پیگیری شود و کارشناسان به دنبال حل و فصل مسایل باشند.

دکتر کاظم­پور با اشاره به ضرورت راه اندازی هرچه سریع­تر خط فراکشنیشن گفت: راه اندازی این خط برای مارگارین ظرفیت خوبی را به همراه خواهد داشت که محصولات نوآورانه­ای به بازار عرضه کند.

مدیرعامل وبهشهر در خاتمه تأکید کرد: سود در خرید است که باید مستقیم و با حذف واسطه­ها انجام شود و این امر هم باید پیگیری و همراه با حل مشکلات شرکت همزمان دنبال شود.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا