توسعه برند پلاس

اینوتکس ۲۰۲۵ از نگاه امین توکلی، مدیرعامل قرمز استوک: فرصتی طلایی برای شبکه‌سازی و معرفی نوآوری‌ها

امین توکلی، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی قرمز استوک، در گفت‌وگو با پایگاه خبری توسعه برند، نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۵ را بستری مناسب برای تعامل استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران و معرفی فناوری‌های نو دانست. او رشد چشمگیر کیفیت نمایشگاه نسبت به دوره‌های پیشین را تحسین کرد، اما فاصله جغرافیایی پارک فناوری پردیس را از چالش‌های این رویداد برشمرد.

به گزارش توسعه برند، امین توکلی، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی قرمز استوک، به ارزیابی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۵ پرداخت. توکلی که از فعالان حوزه فروش محصولات استوک و دست دوم در دسته‌بندی‌های لپ‌تاپ، سرور، مانیتور، کنسول بازی و تجهیزات مشابه است، معتقد است این رویداد نسبت به دوره‌های پیشین، رشد قابل‌توجهی از نظر کیفیت، حجم شرکت‌کنندگان و تعداد بازدیدکنندگان داشته است.

او با اشاره به تجربه حضور در این نمایشگاه گفت:

«آخرین باری که در اینوتکس شرکت کردم، زمانی بود که نمایشگاه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. امسال، حضور در پارک فناوری پردیس فضای جدیدی را برایم رقم زد و شاهد رشد چشمگیر کیفیت، تعداد غرفه‌ها و مخاطبان نسبت به دوره‌های قبلی بودم.»

با این حال، توکلی اشاره کرد که فاصله پارک فناوری پردیس از تهران می‌تواند چالشی برای برخی شرکت‌کنندگان باشد و گفت:

«برای کسانی که از تهران یا سایر شهرها می‌آیند، فاصله زیاد پارک فناوری پردیس رفت‌وآمد را کمی دشوار می‌کند. اما این چالش در مقایسه با کیفیت نمایشگاه و فرصت‌هایی که ارائه می‌دهد، قابل چشم‌پوشی است.»

وی افزود که این نمایشگاه بستری عالی برای شبکه‌سازی استارتاپ‌ها، آشنایی با تکنولوژی‌های جدید و معرفی ایده‌ها و نوآوری‌ها به سرمایه‌گذاران و مخاطبان متخصص است.

توکلی در ادامه گفت:

«نکته مهم این است که نمایشگاه‌هایی مانند اینوتکس، فرصت بی‌نظیری برای تعامل و دیده شدن است. استارتاپ‌ها، نوآوران و افرادی که تکنولوژی یا محصولی برای ارائه دارند، می‌توانند با حضور در این نمایشگاه به شبکه‌سازی بپردازند و دستاوردهای خود را در سطح بین‌المللی معرفی کنند.»

او در نهایت به اهمیت اینوتکس برای جامعه فناوری و نوآوری ایران اشاره کرد و گفت:

«این نمایشگاه تخصصی فرصتی است که باید از آن استفاده کرد، چه برای بازدیدکنندگان و چه برای مجموعه‌هایی که به دنبال سرمایه‌گذار، مشتری یا شراکت هستند.»

رسانه توسعه برند حامی رسانه‌ایی چهاردهمین نمایشگاه اینوتکس 2025

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا