اینوتکس ۲۰۲۴: کوروش کمپانی هیچ تبلیغی از طریق ادنتورکها نداشت

پنل «دیجیتال مارکتینگ و حقوق مصرفکننده»، در دومین روز از اینوتکس ۲۰۲۴، در فروم حکمرانی با تسهیلگری محمدحسین صیادینژاد، مدیر شبکههای اجتماعی راهکار و با حضور احمد عطارزاده، معاون بازاریابی و برندینگ تپسل برگزار شد.
توسعه برند به نقل از کارنگ، احمد عطارزاده در این پنل عنوان کرد: «نزدیک به چهل سال پیش در حوزه تبلیغ آفلاین دستورالعملی منتشر شده که همچنان مورد استفاده است، اما در زمینه دیجیتال هنوز دستورالعمل مکتوبی نداریم و پیش میآید رگولاتور برای مسائل موردی ورود میکند و در پی آن مسئله خاص، تمام فعالان این حوزه را میزند.»
عطارزاده در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: «جایی مانند کوروش کمپانی هیچ تبلیغی از طریق ادنتورکها نداشت و در فضای شبکههای اجتماعی فعال بود. البته حتی اگر هم به سراغ ما میآمد، موفق نمیشد، چون ما نسبت به چنین مواردی و همچنین حوزههای مالی، بیمهای و… حساس هستیم و استانداردهایی را در نظر میگیریم. آیندهفروشی و رؤیافروشی نیز از دیگر مواردی هستند که نسبت به آنها حساسیم. به هر قیمتی پول درآوردن جزو دستورالعملهای ما نیست و در تپسل نسبت به خدماتی که در حوزه تبلیغات میدهیم، مسئولیم.»
لازم به ذکر است؛ اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشتماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار میشود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور در قالب غرفهدار، ۱۵۰ سرمایهگذار استارتاپی، ۴۰۰ جلسه بین کسبوکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی خواهد بود.
توسعه برند حامی رسانهایی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴