توسعه برند پلاس

اینوتکس؛ بزرگترین دورهمی اکوسیستم استارتاپی ایران با نیاز به ارتقای اجرایی

احمد عطارزاده، دبیر رویداد ادزآپ و بنیان‌گذار معرکه، با اشاره به جایگاه ویژه اینوتکس در اکوسیستم استارتاپی کشور، بر لزوم بازنگری در بخش‌های اجرایی این نمایشگاه برای بهره‌برداری هرچه بیشتر از فرصت‌های جمعی این رویداد تأکید کرد.

به گزارش توسعه برند، احمد عطارزاده، دبیر ادزآپ و بنیان‌گذار رویداد معرکه، نمایشگاه اینوتکس را بزرگترین گردهمایی اکوسیستم استارتاپی ایران خواند و اظهار داشت:

«اینوتکس هر سال گسترده‌تر و پربار‌تر برگزار می‌شود و تبدیل به قلب تپنده استارتاپ‌های کشور شده است. اما به نظر من بخش اجرایی نمایشگاه نیاز به بازبینی جدی دارد تا بتواند پاسخگوی رشد و کیفیت مورد انتظار اکوسیستم نوآوری باشد.»

عطارزاده ادامه داد:

«تیم پارک علم و فناوری پردیس یک‌سال برای این رویداد زحمت می‌کشد و چهار روز نمایشگاه، ویترین این تلاش‌هاست. حیف است که ضعف‌های اجرایی مانع از بهره‌وری کامل مجموعه شود. بهتر است توجه بیشتری به جزئیات برگزاری و انتخاب پیمانکاران مرتبط شود.»

وی درباره اهمیت برگزاری برنامه‌های جانبی چون رویداد ادزآپ و معرکه در اینوتکس گفت:

«این ایونت‌ها به رشد فضای علمی و صنفی اکوسیستم استارتاپی کمک زیادی می‌کنند و فرصتی برای انتقال تجربه و تعامل میان کسب‌وکارهای نوآور فراهم می‌آورند. به باور من، هر قدر برای این گردهمایی‌ها جدی‌تر وقت بگذاریم، سود و پیشرفت آن در آینده نصیب کل اکوسیستم خواهد شد.»

عطارزاده همچنین با مقایسه اینوتکس و الکامپ بیان کرد:

«الکامپ بیشتر مختص شرکت‌های آی‌سی‌تی است ولی اینوتکس حقیقتا به اکوسیستم استارتاپی نزدیک‌تر است و مهم‌ترین گردهمایی برای فعالان این حوزه به شمار می‌رود. اگر پارک علم و فناوری آخرین سنگر استارتاپ‌ها باشد، اینوتکس بزرگترین ایونت این حوزه است.»

او در پایان تأکید کرد: با توجه به ظرفیت بالای این رویداد، باید برای بهبود کیفیت اجرایی و بهره‌برداری حداکثری از فرصت‌های شبکه‌سازی و نوآوری، گام‌های موثرتری برداشت تا آینده روشنی برای اکوسیستم استارتاپی کشور رقم بخورد.

رسانه توسعه برند حامی رسانه‌ایی چهاردهمین نمایشگاه اینوتکس 2025

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا