توسعه برند پلاس

اینوتکس، فرصتی برای کشف استعدادهای دیجیتال در خارج از پایتخت؛ صفا صیرفی از اهمیت اقتصاد دیجیتال می‌گوید

صفا صیرفی، مشاور ارتباطات برند، در حاشیه نمایشگاه اینوتکس، با اشاره به اهمیت تمرکززدایی در حوزه اقتصاد دیجیتال، این نمایشگاه را فرصتی برای کشف و توسعه استعدادهای دیجیتال در سراسر کشور دانست و بر لزوم استفاده صحیح از هوش مصنوعی در بازاریابی تاکید کرد.

به گزارش توسعه برند؛ صفا صیرفی، مشاور ارتباطات برند، در حاشیه برگزاری نمایشگاه اینوتکس با اشاره به اهمیت تمرکززدایی در حوزه اقتصاد دیجیتال، این نمایشگاه را فرصتی برای کشف و توسعه استعدادهای دیجیتال در سراسر کشور دانست.

صیرفی با بیان اینکه مباحث مربوط به تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ بیشتر در تهران و مرکز متمرکز است، گفت: «این امکانات در کسانی که فریلنس دارند فعالیت می‌کنند خارج از تهران خیلی هم پتانسیل امکانات و استعدادهای دیگه‌ای هم هست که اگه بشه این رو حتی در استان‌های مختلف و در زمان‌های مختلف این را انجام داد به نظر من یه کامیونیتی خیلی خوبی رو میشه تو کشور ایجاد کرد.»

وی در ادامه با اشاره به برگزاری پنل‌ها و استیج‌های مختلف در نمایشگاه اینوتکس، این رویدادها را فرصتی برای تبادل نظر و آشنایی با دیدگاه‌های مختلف متخصصین در حوزه اقتصاد دیجیتال دانست و افزود: «پنل‌هایی که ایجاد میشه سخنرانی‌ها یا استیج‌هایی که هست به قول معروف توسعه دهنده دیدگاه‌ها و نظرات مختلف است و میتونن مخاطبین از نزدیک با متخصصین و افکار مختلف در ارتباط قرار بگیرند.»

صیرفی با اشاره به پنلی که در آن حضور داشته است، موضوع آن را “اقتصاد بیمار و درمان توسط دیجیتال مارکتینگ” عنوان کرد و به بررسی وضعیت بازاریابی در سال جدید و تاثیر هوش مصنوعی بر آن پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه فضای بازاریابی دیجیتال متاثر از فضای اقتصاد و سیاست است، ابراز امیدواری کرد که با روشن‌تر شدن فضای اقتصادی و سیاسی کشور، فعالیت‌ها در حوزه دیجیتال نیز سرعت بیشتری بگیرد.

صیرفی در خصوص استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال گفت:

«بحث هوش مصنوعی رو من در زیر گروه توی بازار دیجیتال فعلاً خیلی بیشتر سر و صداش رو می‌شنویم تا اجرا کردنشو. به نظرم هنوز خیلی ویترین هست تا به واقع بیاد به اجرا برسه. اصل داستان اینه که باید فهمی از اون ایجاد بشه که بتونیم از این ابزار به درستی استفاده کنیم وگرنه در به عنوان یک ابزار فقط میمونه و اون استفاده‌ای که میشه ازش کرد رو نخواهد داشت.»

رسانه توسعه برند حامی رسانه‌ایی چهاردهمین نمایشگاه اینوتکس 2025

پایان

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا