توسعه برند پلاس

اینوتکس، فرصتی برای تجهیز کسب و کارها به باشگاه مشتریانِ فیلیا؛ وفاداری مشتریان را جدی بگیرید!

مرتضی شجاعی، هم‌بنیانگذار فیلیا، پلتفرم یکپارچه باشگاه مشتریان، در گفت‌وگو با “توسعه برند” از حضور در اینوتکس و ارائه خدمات نوآورانه برای ایجاد وفاداری در مشتریان و یکپارچه‌سازی آسان با ابزارهای مختلف خبر داد و بر اهمیت توجه به باشگاه مشتریان در کسب و کارها تاکید کرد.

به گزارش توسعه برند؛ مرتضی شجاعی، هم‌بنیانگذار فیلیا، پلتفرم یکپارچه باشگاه مشتریان، با حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ به معرفی این پلتفرم و مزایای آن برای کسب و کارها پرداخت. فیلیا با هدف ایجاد باشگاه مشتریان برای کسب و کارها ایجاد شده است تا توسعه و راه‌اندازی این باشگاه‌ها را برای کسب‌وکارها تسهیل کند.

شجاعی در معرفی فیلیا گفت: «فیلیا یک سافتور از سرویس است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا روی دامین خود و با برند خودشان، باشگاه مشتریان‌شان را راه‌اندازی کنند. یکی از مزیت های فیلیا این است که تمام رفتارهای مشتریان، از جمله خرید، بازدید از سایت، تکرار خرید، نصب اپلیکیشن، ورود به پلتفرم، خرید از فروشگاه‌های محلی و هر رفتاری که قابل شناسایی و ردیابی باشد، توسط فیلیا ذخیره و بر اساس الگوهای رفتاری مختلف، بخش‌بندی می‌شوند و متناسب با هر بخش، پیشنهادهای اختصاصی و مشوق‌های ویژه تعریف می‌شود.»

وی افزود: «باشگاه مشتریان فیلیا از مکانیک‌های گیم‌وار (Gamification) مانند پوینت سیستم، ریوارد سیستم، لیدربرد و سایر مکانیسم‌های بازی‌سازی استفاده می‌کند تا برای مشتریان انگیزه ایجاد کند و آن‌ها را به تکرار رفتارهای مطلوب کسب و کار تشویق نماید.»

شجاعی در پاسخ به این سوال که حضور در نمایشگاه اینوتکس چه کمکی به فیلیا می‌کند، بیان کرد:

«با توجه به اینکه خدمات فیلیا نوآورانه است، مواجهه فعالین حوزه کسب و کار و اکوسیستم استارتاپی با این نوع خدمات جذابیت دارد. این تعامل هم برای ما فرصتی است تا فیدبک‌های آن‌ها را بشنویم و نیازهایشان را بسنجیم و هم برای آن‌ها امکان آشنایی با قابلیت‌هایی است که می‌توانند تیم‌های مارکتینگ و فروش‌شان را به آن مجهز کنند.»

او با اشاره به تعداد مشتریان فیلیا گفت: «تاکنون نزدیک به ۱۰۰ کسب و کار آنلاین از فیلیا استفاده می‌کنند که تنوع زیادی در صنایع مختلف دارند، از صنعت کافه گرفته تا طلا و جواهرات و گردشگری. فیلیا متناسب با نیازهای صنایع مختلف، انعطاف‌پذیر و سازگار است.»

شجاعی مهم‌ترین مزیت رقابتی فیلیا را انعطاف‌پذیری در یکپارچه‌سازی دانست و افزود: «فیلیا با API-های توسعه داده شده‌اش، خیلی راحت با ابزارهای مختلف، چه ابزارهای حوزه ایکامرس مانند وردپرس، چه سامانه‌های پیامکی، سامانه‌های ارسال ایمیل، یکپارچه می‌شود و می‌تواند به راحتی در دل کسب و کار بنشیند و مزیت ایجاد کند.»

او در پایان با اشاره به اهمیت وفاداری مشتریان گفت: «موضوع وفادار کردن مشتریان در کسب و کارها مغفول مانده است، در حالی که این موضوع می‌تواند ارزش و ثروت خلق کند. فیلیا آمده تا این خدمات را به صورت جدی ارائه دهد.»

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا